Rzeźbą w drewnie zainteresował się w wieku 14 lat. Od 1997r. zajmuje się wyłącznie rzeźbą w drewnie, ceramiką i malarstwem. Szczególnie interesuje go tematyka sakralna, portret, pejzaż. Swoje prace prezentował na wystawach w: Warszawie, Rzeszowie, Krośnie, Jarosławiu, Łańcucie, Jaśle, Przemyślu, Iwoniczu Zdroju, Budapeszcie. Inspiracje, pomysły wynikają z kontaktu z naturą, pejzażem, człowiekiem, tradycją, historią. W niektórych pracach pojawiają się elementy apokaliptyczne, surrealistyczne. W rzeźbie w drewnie stosuje różne techniki m.in. opalanie, klejenie z małych elementów, różne gatunki drewna (lipa, modrzew, jesion, dąb). W malarstwie wykorzystuje własną technikę, która uwydatnia fakturę (na sztywnym podkładzie nakładany jest impast, który jest później patynowany, malowany w technice olejnej lub akrylowej). Wykonuje też modele odlewnicze (współpraca z hutami szkła, odlewnikami).

18
Krzysztof ŚLIWKA (ur. 1965)

Scena apokaliptyczna 7 z cyklu Ślady dawnej świetności, 2009

drewno modrzewiowe, tworzywo sztuczne, 72 x 32 x 14 cm

WYSTAWIANY:
2016 - "Bieszczadzkie zadumienia", Galeria Synagoga, Lesko
2014 - wystawa rzeźby, Buskie Samorządowe Centrum Kultury, Busko-Zdrój
2012 - "Salon artystyczny", Biblioteka Krosno-2012
2011 - wystawa rzeźby, Miejska galeria dzielnicy Rákosmente, Budapeszt

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Rzeźbą w drewnie zainteresował się w wieku 14 lat. Od 1997r. zajmuje się wyłącznie rzeźbą w drewnie, ceramiką i malarstwem. Szczególnie interesuje go tematyka sakralna, portret, pejzaż. Swoje prace prezentował na wystawach w: Warszawie, Rzeszowie, Krośnie, Jarosławiu, Łańcucie, Jaśle, Przemyślu, Iwoniczu Zdroju, Budapeszcie. Inspiracje, pomysły wynikają z kontaktu z naturą, pejzażem, człowiekiem, tradycją, historią. W niektórych pracach pojawiają się elementy apokaliptyczne, surrealistyczne. W rzeźbie w drewnie stosuje różne techniki m.in. opalanie, klejenie z małych elementów, różne gatunki drewna (lipa, modrzew, jesion, dąb). W malarstwie wykorzystuje własną technikę, która uwydatnia fakturę (na sztywnym podkładzie nakładany jest impast, który jest później patynowany, malowany w technice olejnej lub akrylowej). Wykonuje też modele odlewnicze (współpraca z hutami szkła, odlewnikami).