Od 1978 do 1981 roku studiuje historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1985–1989 organizuje i prowadzi wspólnie z Martą Tarabułą galerię Zderzak w Krakowie. W 1995 roku bierze udział w utworzeniu galerii i Stowarzyszenia Otwarta Pracownia. Od 2016 roku wykonuje powtórzenia performanców Marii Pinińskiej-Bereś : Działanie na przyrządy kuchenne, The Approach Gallery, Londyn w 2019, Tylko miotła, Akcja Lublin! Rozdział 2, Galeria Labirynt, Lublin w 2018, Umycie rąk, Galeria MONOPOL, Warszawa w 2017, Kobieta w oknie, BWA, Olsztyn w 2017, Żywy róż, Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki, Kraków w 2016..Od 2004 roku prowadzi niekomercyjną wypożyczalnię obrazów, która „ma na celu popularyzację wieszania obrazów na ścianach. Umożliwia obcowanie ze sztuką współczesną bez angażowania środków finansowych" (Regulamin Wypożyczalni Obrazów). Członkini ZPAP. Maluje i wyszywa. Mieszka i pracuje w Krakowie.
Olej, płótno; 90 x 65 cm
sygn. dat i opisany na odwrocie: Bettina Bereś 2004/ ,,Sagan”/ Kraków
Od 1978 do 1981 roku studiuje historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 1985–1989 organizuje i prowadzi wspólnie z Martą Tarabułą galerię Zderzak w Krakowie. W 1995 roku bierze udział w utworzeniu galerii i Stowarzyszenia Otwarta Pracownia. Od 2016 roku wykonuje powtórzenia performanców Marii Pinińskiej-Bereś : Działanie na przyrządy kuchenne, The Approach Gallery, Londyn w 2019, Tylko miotła, Akcja Lublin! Rozdział 2, Galeria Labirynt, Lublin w 2018, Umycie rąk, Galeria MONOPOL, Warszawa w 2017, Kobieta w oknie, BWA, Olsztyn w 2017, Żywy róż, Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki, Kraków w 2016..Od 2004 roku prowadzi niekomercyjną wypożyczalnię obrazów, która „ma na celu popularyzację wieszania obrazów na ścianach. Umożliwia obcowanie ze sztuką współczesną bez angażowania środków finansowych" (Regulamin Wypożyczalni Obrazów). Członkini ZPAP. Maluje i wyszywa. Mieszka i pracuje w Krakowie.