Artysta zasłynął "czystą formą" swoich grafik oraz rysunków budując geometryczne, abstrakcyjne kompozycje, przeważnie czarno-białe. W pozornie rygorystycznych układach formułuje znaki autonomiczne, intencjonalne, sekwencje znaków i nowe symbole. Artysta ucieka od świata przedmiotowego, dąży do przekroczenia bariery konkretu, by tworzyć znaki bliższe intelektualnej ekspresji. Jego prace znajdują się w największych zbiorach muzealnych i galeriach na świecie, są w stałych ekspozycjach europejskich muzeów oraz muzeach narodowych w Polsce.
Gipsoryt na bibule; wym.: 795 x 580 mm;
sygn. oł. p.d.: Otręba 1990, tyt., techn. num. l.d.: 8/50.
Artysta zasłynął "czystą formą" swoich grafik oraz rysunków budując geometryczne, abstrakcyjne kompozycje, przeważnie czarno-białe. W pozornie rygorystycznych układach formułuje znaki autonomiczne, intencjonalne, sekwencje znaków i nowe symbole. Artysta ucieka od świata przedmiotowego, dąży do przekroczenia bariery konkretu, by tworzyć znaki bliższe intelektualnej ekspresji. Jego prace znajdują się w największych zbiorach muzealnych i galeriach na świecie, są w stałych ekspozycjach europejskich muzeów oraz muzeach narodowych w Polsce.