1956-1957
odbitka żelatynowo-srebrowa, papier, 30 x 40 cm,
tyt., opis, pieczęcie autorskie, pieczęć wystawowa z Singapuru
i naklejka wystawowa z Brazylii na odwrocie,
vintage print
Kosińskiego nie satysfakcjonował stan polskiej fotografii, którą w latach 50. oglądał w czasopismach czy tygodnikach. Zdecydował się sięgnąć po aparat. W audycji zrealizowanej dla Polskiego Radia (1994) tłumaczył, że starał się "stworzyć typ wyrazu, w którym elementy foto będą równie ważne jak elementy grafiki". Prezentowaną fotografię stadionu wskazuje jako zdjęcie typowo graficzne. Porównując tworzone fotografie do własnej prozy, wyraźnie zaznaczał dystans zachowywany wobec podejmowanego tematu. Określał siebie jako twórcę niezaangażowanego, pozostawiając tym samym odbiorcy - "czytelnikowi jego fotografii" - możliwość własnej oceny, interpretacji. Chciał ukazać temat jak najbardziej zobiektywizowany.
Wystawy: Internationale Fotoausstellung, Mönchengladbach, Niemcy (1957); 9th Singapore Salon (1958).
Inna odbitka fotografii znajduje się w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie.