Wielkie znaczenie miało dla niego malarstwo, głównie na niewielkich formatach (A4), prostymi technikami, często na papierze zeszytowym. Prace, jakie tworzył były zawsze bardzo plakatowe. W ilustracjach czasem posługiwał się tekstem jako tworzywem, znakiem graficznym. Był doskonałym rysownikiem. Kiedy w latach sześćdziesiątych w Polsce pojawiły się prądy pochodzące spoza granic naszego kraju, np. pop-art, abstrakcjonizm, umiał odnaleźć się w nowej sytuacji, nie odrzucając nowych tendencji, lecz wykorzystując je na swój własny sposób.

98
Jan MŁODOŻENIEC (1929 Warszawa - 2000 Warszawa)

ROZMOWA, 1973 r.

Technika własna, papier;
29,7 x 21 cm
Sygnowany p. d. JMłodożeniec | 73

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Wielkie znaczenie miało dla niego malarstwo, głównie na niewielkich formatach (A4), prostymi technikami, często na papierze zeszytowym. Prace, jakie tworzył były zawsze bardzo plakatowe. W ilustracjach czasem posługiwał się tekstem jako tworzywem, znakiem graficznym. Był doskonałym rysownikiem. Kiedy w latach sześćdziesiątych w Polsce pojawiły się prądy pochodzące spoza granic naszego kraju, np. pop-art, abstrakcjonizm, umiał odnaleźć się w nowej sytuacji, nie odrzucając nowych tendencji, lecz wykorzystując je na swój własny sposób.