Wielkie znaczenie miało dla niego malarstwo, głównie na niewielkich formatach (A4), prostymi technikami, często na papierze zeszytowym. Prace, jakie tworzył były zawsze bardzo plakatowe. W ilustracjach czasem posługiwał się tekstem jako tworzywem, znakiem graficznym. Był doskonałym rysownikiem. Kiedy w latach sześćdziesiątych w Polsce pojawiły się prądy pochodzące spoza granic naszego kraju, np. pop-art, abstrakcjonizm, umiał odnaleźć się w nowej sytuacji, nie odrzucając nowych tendencji, lecz wykorzystując je na swój własny sposób.
Technika własna, papier;
29,7 x 21 cm
Sygnowany p. d. JMłodożeniec | 73
Wielkie znaczenie miało dla niego malarstwo, głównie na niewielkich formatach (A4), prostymi technikami, często na papierze zeszytowym. Prace, jakie tworzył były zawsze bardzo plakatowe. W ilustracjach czasem posługiwał się tekstem jako tworzywem, znakiem graficznym. Był doskonałym rysownikiem. Kiedy w latach sześćdziesiątych w Polsce pojawiły się prądy pochodzące spoza granic naszego kraju, np. pop-art, abstrakcjonizm, umiał odnaleźć się w nowej sytuacji, nie odrzucając nowych tendencji, lecz wykorzystując je na swój własny sposób.