Historia modelu
Zaprezentowany w 1980 roku następca modelu Silver Shadow II miał bardzo ciężkie zadanie powtórzyć sukces handlowy pierwszego Rolls-Royce o karoserii samonośnej. Bliźniaczą produkcją jest duży Bentley, który występował pod wieloma nazwami, Eight, Mulsanne, Turbo R. Produkowany w latach 1980-1989. wraz z wkraczaniem w lata 90 nastąpiła jego modernizacja. Pod maską miał 8-cylindrowy silnik o pojemności 6750cm3 z 3-stopniowym automatem. Z ciekawostek, był to pierwszy model z chowaną "Flying Lady", oraz dysponował on także poziomującym się tylnym zawieszeniem.
Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji Stadion narodowy Rolls-Royce Silver Spirit został wyprodukowany w 1984 r. Jego obecny właściciel nabył go 6 lat temu i przeprowadził w nim szereg prac obejmujących renowację nadwozia oraz zawieszenia. Na zewnątrz lakier po obu stronach samochodu - na drzwiach oraz błotnikach został odświeżony. Obecnie Tylko elementy nietknięte podczas renowacji, takie jak maska, czy też klapa bagażnika wymagają atencji. Dach pojazdu przykryty wynilem nadaje się do częściowej renowacji. Wewnątrz Rolls-Royce prezentuje się nienagannie bowiem jego wnętrze zostało odświeżone, a nawet odrestaurowane w przypadku elementów drewnianych. Inne elementy takie jak chromy wewnątrz, czy też okładzina podłogi zostały także poddane renowacji lub regeneracji. Od strony układu jezdnego tylne zawieszenie hydrauliczne zostało odbudowane i na aucie założono nowe tarcze hamulcowe. Mimo kierownicy po prawej stronie samochód ten wydaje się być bardzo ciekawą propozycją dla kogoś poszukującego brytyjskiej limuzyny z lat osiemdziesiątych, która byłoby już po częściowej renowacji.
W dobrym stanie
Po renowacji wnętrza
Numer nadwozia: SCAZS0003FCH12246
Historia modelu
Zaprezentowany w 1980 roku następca modelu Silver Shadow II miał bardzo ciężkie zadanie powtórzyć sukces handlowy pierwszego Rolls-Royce o karoserii samonośnej. Bliźniaczą produkcją jest duży Bentley, który występował pod wieloma nazwami, Eight, Mulsanne, Turbo R. Produkowany w latach 1980-1989. wraz z wkraczaniem w lata 90 nastąpiła jego modernizacja. Pod maską miał 8-cylindrowy silnik o pojemności 6750cm3 z 3-stopniowym automatem. Z ciekawostek, był to pierwszy model z chowaną "Flying Lady", oraz dysponował on także poziomującym się tylnym zawieszeniem.
Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji Stadion narodowy Rolls-Royce Silver Spirit został wyprodukowany w 1984 r. Jego obecny właściciel nabył go 6 lat temu i przeprowadził w nim szereg prac obejmujących renowację nadwozia oraz zawieszenia. Na zewnątrz lakier po obu stronach samochodu - na drzwiach oraz błotnikach został odświeżony. Obecnie Tylko elementy nietknięte podczas renowacji, takie jak maska, czy też klapa bagażnika wymagają atencji. Dach pojazdu przykryty wynilem nadaje się do częściowej renowacji. Wewnątrz Rolls-Royce prezentuje się nienagannie bowiem jego wnętrze zostało odświeżone, a nawet odrestaurowane w przypadku elementów drewnianych. Inne elementy takie jak chromy wewnątrz, czy też okładzina podłogi zostały także poddane renowacji lub regeneracji. Od strony układu jezdnego tylne zawieszenie hydrauliczne zostało odbudowane i na aucie założono nowe tarcze hamulcowe. Mimo kierownicy po prawej stronie samochód ten wydaje się być bardzo ciekawą propozycją dla kogoś poszukującego brytyjskiej limuzyny z lat osiemdziesiątych, która byłoby już po częściowej renowacji.