Malarka i ilustratorka. Rysunku uczyła się w Petersburgu u Mikołaja Roericha, następnie studiowała w Monachium i w Krakowie u Józefa Pankiewicza i Leona Wyczółkowskiego oraz w Paryżu u Tsuguharu Foujity. W roku 1916 debiutowała ilustracjami do opowiadania Kornela Makuszyńskiego. Współpracowała z wieloma wydawcami, zamieszczała swoje rysunki w pismach satyrycznych. Od 1924 należała do ugrupowania "Rytm". Rozgłos przyniosły jej ilustracje do Dekameronu Boccacia (1930). Około 1932 wyjechała do Paryża i tam nawiązała współpracę z czasopismami francuskimi. W Paryżu miała trzy wystawy indywidualne, a jej prace cieszyły się dużym wzięciem. W 1937 wróciła do Warszawy. W czasie wojny była więziona na Pawiaku, następnie wywieziona do Ravensbrück. Powodem był cykl 11 rysunków "Miłosne przygody słodkiego Adolfa" zamieszczony w 1935 r. w "Ici Paris". W 1947 wróciła do Warszawy i umieszczała rysunki w wielu czasopismach.
Tusz, piórko, 29 x 22 cm
Na odwrocie ołówkiem: ogólnoasortymentowa czarno biała
Malarka i ilustratorka. Rysunku uczyła się w Petersburgu u Mikołaja Roericha, następnie studiowała w Monachium i w Krakowie u Józefa Pankiewicza i Leona Wyczółkowskiego oraz w Paryżu u Tsuguharu Foujity. W roku 1916 debiutowała ilustracjami do opowiadania Kornela Makuszyńskiego. Współpracowała z wieloma wydawcami, zamieszczała swoje rysunki w pismach satyrycznych. Od 1924 należała do ugrupowania "Rytm". Rozgłos przyniosły jej ilustracje do Dekameronu Boccacia (1930). Około 1932 wyjechała do Paryża i tam nawiązała współpracę z czasopismami francuskimi. W Paryżu miała trzy wystawy indywidualne, a jej prace cieszyły się dużym wzięciem. W 1937 wróciła do Warszawy. W czasie wojny była więziona na Pawiaku, następnie wywieziona do Ravensbrück. Powodem był cykl 11 rysunków "Miłosne przygody słodkiego Adolfa" zamieszczony w 1935 r. w "Ici Paris". W 1947 wróciła do Warszawy i umieszczała rysunki w wielu czasopismach.