Historia modelu
Wyposażony w sześciocylindrowy widlasty silnik o pojemności 2458 centymetrów sześciennych i mocy 200 koni mechanicznych.
Alpine GTA to produkowany w latach 1985-1990 następca legendarnego modelu A310. Jest to pierwsze produkcyjne auto z Dieppe zaprojektowane od podstaw po przejęciu Alpine przez Renault. W ciągu 6 lat powstało 4151 szt. wersji V6 Turbo [typ D501] i do 1990 r. złożono łącznie 2791 szt. Renault Alpine GTA. Obecnie najbardziej pożądana jest późniejsza limitowana werjsa LeMans [D502] której 325 szt. wyprodukowano w 1990 r. W 1991 GTA została zastąpiona nowym modelem, Alpine A610.
Historia egzemplarza
Prezentowany przez Ardor Auctions egzemplarz to z pewnością jeden z lepiej zachowanych V6 GTA Turbo w Europie. Auto jest po kompletnej renowacji lakierniczej oraz wymianie uszczelek. Wnętrze jest w stanie bardzo dobrym. Po przyjeździe do kraju wykonano naprawę tapicerki fotela kierowcy, dywaników oraz listwy sterowania wentylacją w desce rozdzielczej. Zregenerowany został alternator, wymienione sprzęgło oraz uszczelniacze w skrzyni biegów i silniku. Wśród zmienionych elementów znalazły się: sportowy układ wydechowy wykonany przez firmę Eltec, układ dolotowy wyposażony w zawór blow off oraz mechanizm różnicowy Quaife. Oryginalny układ wydechowy jest także w wyposażeniu samochodu. Do Alpine GTA dałączona jest dokumentacja potwierdzająca przeprowadzone naprawy, brak jest natomiast książki serwisowej. Szacowany przebieg to ponad 200 tys. km.
Samochód rzadki - tylko 4151 egzemplarzy
Po renowacji karoserii
Po świeżym serwisie mechanicznym
Numer nadwozia: VFAD5D10500035314
Historia modelu
Wyposażony w sześciocylindrowy widlasty silnik o pojemności 2458 centymetrów sześciennych i mocy 200 koni mechanicznych.
Alpine GTA to produkowany w latach 1985-1990 następca legendarnego modelu A310. Jest to pierwsze produkcyjne auto z Dieppe zaprojektowane od podstaw po przejęciu Alpine przez Renault. W ciągu 6 lat powstało 4151 szt. wersji V6 Turbo [typ D501] i do 1990 r. złożono łącznie 2791 szt. Renault Alpine GTA. Obecnie najbardziej pożądana jest późniejsza limitowana werjsa LeMans [D502] której 325 szt. wyprodukowano w 1990 r. W 1991 GTA została zastąpiona nowym modelem, Alpine A610.
Historia egzemplarza
Prezentowany przez Ardor Auctions egzemplarz to z pewnością jeden z lepiej zachowanych V6 GTA Turbo w Europie. Auto jest po kompletnej renowacji lakierniczej oraz wymianie uszczelek. Wnętrze jest w stanie bardzo dobrym. Po przyjeździe do kraju wykonano naprawę tapicerki fotela kierowcy, dywaników oraz listwy sterowania wentylacją w desce rozdzielczej. Zregenerowany został alternator, wymienione sprzęgło oraz uszczelniacze w skrzyni biegów i silniku. Wśród zmienionych elementów znalazły się: sportowy układ wydechowy wykonany przez firmę Eltec, układ dolotowy wyposażony w zawór blow off oraz mechanizm różnicowy Quaife. Oryginalny układ wydechowy jest także w wyposażeniu samochodu. Do Alpine GTA dałączona jest dokumentacja potwierdzająca przeprowadzone naprawy, brak jest natomiast książki serwisowej. Szacowany przebieg to ponad 200 tys. km.