zawiera prace: 1. Tajemnica - akwaforta, akwatinta (220 x 347 mm); 2. Teatr przeznaczenia - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (555 x 415 mm); 3. Kodeks honorowy - akwaforta, akwatinta (415 x 555 mm); 4. Kształt duszy I - akwaforta, akwatinta (416 x 280 mm); 5. Kształt duszy II - akwaforta (416 x 280 mm); 6. Maszyneria zdarzeń - akwaforta, akwatinta (345 x 490 mm); 7. Przesądy - akwaforta, akwatinta (247 x 190 mm); 8. Collegium invisibile - akwaforta, akwatinta (247 x 466 mm); 9. Jedność wielości - akwaforta, akwatinta (410 x 277 mm); 10. Encyklopedia - akwaforta, sucha igła (350 x 500 mm); 11. Mapa I - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (390 x 295 mm); 12. Mapa II - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (390 x 295 mm); 13. Koniec i początek - akwaforta, sucha igła (550 x 415 mm). Teka przygotowana w latach 2010-2013 z inspiracji i kosztem Salonu Antykwarycznego NAUTILUS. Nakład 63 egz. (trzy egzemplarze imienne, I-X oraz 1-50; oferowany egz. ma numer 19/50) został odbity własnoręcznie przez artystę na papierze Hahnemühle farbami Charbonnel. Cykl zbudowany jest jak labirynt, a każda grafika jest pewnego rodzaju przejściem opisującym w sposób metaforyczny kolejne cechy ludzkiej natury. Podążając tym labiryntem, pragnąłem zatrzeć różnice pomiędzy człowiekiem a światem, który go otacza. Zastanawiając się bowiem nad ich wzajemną relacją, założyłem, że ich budowa w interesującym mnie aspekcie jest tożsama - to znaczy, że badając własną naturę, znajdujemy jej cechy we wszystkim, co nas otacza, i na odwrót. Poszczególne przejścia mają swój chronologiczny porządek - tak jak w procesie inicjacyjnym, przemierzając cykl, zdobywamy kolejne stopnie wtajemniczenia. Śledząc poszczególne grafiki, odkrywamy powtarzające się symbole, będące pewnego rodzaju kluczem do odczytania następnej, alegorycznej opowieści.
Teka 13 grafik; wym. plansz: 540 x 795 mm; wszystkie sygn., datowane, numerowane i tytułowane oł.
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjizawiera prace: 1. Tajemnica - akwaforta, akwatinta (220 x 347 mm); 2. Teatr przeznaczenia - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (555 x 415 mm); 3. Kodeks honorowy - akwaforta, akwatinta (415 x 555 mm); 4. Kształt duszy I - akwaforta, akwatinta (416 x 280 mm); 5. Kształt duszy II - akwaforta (416 x 280 mm); 6. Maszyneria zdarzeń - akwaforta, akwatinta (345 x 490 mm); 7. Przesądy - akwaforta, akwatinta (247 x 190 mm); 8. Collegium invisibile - akwaforta, akwatinta (247 x 466 mm); 9. Jedność wielości - akwaforta, akwatinta (410 x 277 mm); 10. Encyklopedia - akwaforta, sucha igła (350 x 500 mm); 11. Mapa I - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (390 x 295 mm); 12. Mapa II - akwaforta, akwatinta, miękki werniks (390 x 295 mm); 13. Koniec i początek - akwaforta, sucha igła (550 x 415 mm). Teka przygotowana w latach 2010-2013 z inspiracji i kosztem Salonu Antykwarycznego NAUTILUS. Nakład 63 egz. (trzy egzemplarze imienne, I-X oraz 1-50; oferowany egz. ma numer 19/50) został odbity własnoręcznie przez artystę na papierze Hahnemühle farbami Charbonnel. Cykl zbudowany jest jak labirynt, a każda grafika jest pewnego rodzaju przejściem opisującym w sposób metaforyczny kolejne cechy ludzkiej natury. Podążając tym labiryntem, pragnąłem zatrzeć różnice pomiędzy człowiekiem a światem, który go otacza. Zastanawiając się bowiem nad ich wzajemną relacją, założyłem, że ich budowa w interesującym mnie aspekcie jest tożsama - to znaczy, że badając własną naturę, znajdujemy jej cechy we wszystkim, co nas otacza, i na odwrót. Poszczególne przejścia mają swój chronologiczny porządek - tak jak w procesie inicjacyjnym, przemierzając cykl, zdobywamy kolejne stopnie wtajemniczenia. Śledząc poszczególne grafiki, odkrywamy powtarzające się symbole, będące pewnego rodzaju kluczem do odczytania następnej, alegorycznej opowieści.