Praca wystawiana i reprodukowana:
– Andrzej Paruzel. Szczekał na mnie wnuk psa, który szczekał na Strzemińskiego, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia“, Radom 8 II – 14 IV 2019, repr. na s. 32 w kat. wystawy;
– Andrzej Paruzel. WARSZAWA, PARYŻ, ŁÓDŹ, KOLUSZKI, BERLIN i inne pasaże, Galeria ESTA, Gliwice 8 – 30 VIII 2021;
– Andrzej Paruzel. WARSZAWA, PARYŻ, ŁÓDŹ, KOLUSZKI, BERLIN i inne pasaże, Warsaw Gallery Weekend, Muzeum Bolesława Biegasa, Warszawa 30 IX – 10 X 2021.

Praca „Rejestracja mechaniczna“ została zrealizowana w 1976 roku przeze mnie we Francji na parkingu przed sklepem Geant. Do dwóch koszyków na zakupy przymocowałem dwa aparaty Pentacon six i po uruchomieniu samowyzwalacza wpuszczałem w ruch koszyki. Powstawały przypadkowe zdjęcia dokumentujące „życie parkingu“. Wśród 12 zdjęć (po 6 z każdego aparatu) widoczna jest moja partnerka (późniejsza żona Małgosia Paruzel) oraz ja popychający dwa koszyki. Praca prezentowana była na moich wystawach i znalazła się w katalogu mojej wystawy indywidualnej w 2019 – MCSW Elektrownia w Radomiu. Wymiar zdjęć 12 x 12 (numerowane kolejno z tyłu). Vintage.
Andrzej Paruzel

148
Andrzej PARUZEL (ur. 1951, Szczecin)

REJESTRACJA MECHANICZNA, 1976

odbitka żelatynowo-srebrowa, papier barytowy
12 odbitek, 12 x 12 cm każda, zmontowanych w ramie 39,5 x 95 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Praca wystawiana i reprodukowana:
– Andrzej Paruzel. Szczekał na mnie wnuk psa, który szczekał na Strzemińskiego, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia“, Radom 8 II – 14 IV 2019, repr. na s. 32 w kat. wystawy;
– Andrzej Paruzel. WARSZAWA, PARYŻ, ŁÓDŹ, KOLUSZKI, BERLIN i inne pasaże, Galeria ESTA, Gliwice 8 – 30 VIII 2021;
– Andrzej Paruzel. WARSZAWA, PARYŻ, ŁÓDŹ, KOLUSZKI, BERLIN i inne pasaże, Warsaw Gallery Weekend, Muzeum Bolesława Biegasa, Warszawa 30 IX – 10 X 2021.

Praca „Rejestracja mechaniczna“ została zrealizowana w 1976 roku przeze mnie we Francji na parkingu przed sklepem Geant. Do dwóch koszyków na zakupy przymocowałem dwa aparaty Pentacon six i po uruchomieniu samowyzwalacza wpuszczałem w ruch koszyki. Powstawały przypadkowe zdjęcia dokumentujące „życie parkingu“. Wśród 12 zdjęć (po 6 z każdego aparatu) widoczna jest moja partnerka (późniejsza żona Małgosia Paruzel) oraz ja popychający dwa koszyki. Praca prezentowana była na moich wystawach i znalazła się w katalogu mojej wystawy indywidualnej w 2019 – MCSW Elektrownia w Radomiu. Wymiar zdjęć 12 x 12 (numerowane kolejno z tyłu). Vintage.
Andrzej Paruzel