Historia modelu
Model produkowany w latach 1970-1996. Początkowo Range Rover nie był traktowany jako luksusowy pojazd terenowy. Mimo innego progu cenowego, niż inne Land Rovery, było to wciąż auto z ubogim wnętrzem, winylowymi siedzeniami i plastikową deską rozdzielczą. Dopiero od lat 80. zaczęto postrzegać ten samochód jako pierwszą luksusową terenówkę. Były produkowane w wersjach 5- i 3-drzwiowych. Istniała też przedłużana wersja LWB (Long Wheelbase). Na początku wychodził w benzynowym 8-cylindrowym silniku o mocy 130 koni mechanicznych. Następnie doszły pozostałe 3 wersje benzynowe w tym 4.2-litrowa odmiana i cztery wersje diesla. Pod koniec produkcji nazwa została przemianowana na Range Rover Classic.

Historia egzemplarza
Range Rover Classic County z 1995 roku oferowany przez Dom Aukcyjny to z pewnością auto wyjątkowe ze względu sam koniec produkcji auta oraz na kompletną odbudowę przeprowadzoną w Polsce. Właściciel zdecydował się na rozebranie pojazdu i ponowne złożenia na nowo z wymianą części wszystkich elementów na oryginalne. Karoseria została odświeżona z zachowaniem fabrycznej specyfikacji. Wnętrze otrzymało nową tapicerkę w postaci skór, podsufitki oraz odświeżonej deski rozdzielczej. Mechanicznie samochód jest w stanie perfekcyjnym i można śmiało pokusić się o stwierdzenie, iż jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Dla miłośnika klasycznej sylwetki Range Rover`a jest to wyjątkowa okazja na nabycie pojazdu niemalże nowego i przeniesienie się w czasie, w którym kanciaste kształty były wizytówką aut terenowych. Samochód zarejestrowany jest w Polsce białych tablicach, posiada aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie.

15
Range Rover Classic County 1995

Bardzo rzadki egzemplarz z końca produkcji
W bardzo atrakcyjnej wersji kolorystycznej
Po pełnej renowacji - samochód nowy.
Numer nadwozia: 0295SALHV124XSA660790

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Model produkowany w latach 1970-1996. Początkowo Range Rover nie był traktowany jako luksusowy pojazd terenowy. Mimo innego progu cenowego, niż inne Land Rovery, było to wciąż auto z ubogim wnętrzem, winylowymi siedzeniami i plastikową deską rozdzielczą. Dopiero od lat 80. zaczęto postrzegać ten samochód jako pierwszą luksusową terenówkę. Były produkowane w wersjach 5- i 3-drzwiowych. Istniała też przedłużana wersja LWB (Long Wheelbase). Na początku wychodził w benzynowym 8-cylindrowym silniku o mocy 130 koni mechanicznych. Następnie doszły pozostałe 3 wersje benzynowe w tym 4.2-litrowa odmiana i cztery wersje diesla. Pod koniec produkcji nazwa została przemianowana na Range Rover Classic.

Historia egzemplarza
Range Rover Classic County z 1995 roku oferowany przez Dom Aukcyjny to z pewnością auto wyjątkowe ze względu sam koniec produkcji auta oraz na kompletną odbudowę przeprowadzoną w Polsce. Właściciel zdecydował się na rozebranie pojazdu i ponowne złożenia na nowo z wymianą części wszystkich elementów na oryginalne. Karoseria została odświeżona z zachowaniem fabrycznej specyfikacji. Wnętrze otrzymało nową tapicerkę w postaci skór, podsufitki oraz odświeżonej deski rozdzielczej. Mechanicznie samochód jest w stanie perfekcyjnym i można śmiało pokusić się o stwierdzenie, iż jest to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Dla miłośnika klasycznej sylwetki Range Rover`a jest to wyjątkowa okazja na nabycie pojazdu niemalże nowego i przeniesienie się w czasie, w którym kanciaste kształty były wizytówką aut terenowych. Samochód zarejestrowany jest w Polsce białych tablicach, posiada aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie.