Urodzony w Szczecinie. W latach 2007 - 2012 studiował na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Wielokrotnie wystawiał swoje prace na terenie całego kraju m.in. w Warszawie. Twórca grafik, plakatów oraz filmów animowanych. Jego malarstwo obejmuje prace o dwóch biegunach. Pierwszym jest tematyka miejska - są to interpretacje kolorów i form miast. Drugim tematem jest ludzka natura przedstawiana w pracach dynamicznych o abstrakcyjnym charakterze lub działaniach ilustracyjnych.
Jego aktualna twórczość jest dla niego fundamentem dojrzałego malarstwa. Po doświadczeniach z abstrakcją oraz malarstwem przedstawiającym,  wyklarował mój charakterystyczny unikatowy styl. Zachowując podstawowe wartości malarskie, łączy ze sobą doświadczenia surrealistyczne oraz ilustracyjne z formami ekspresywnymi i abstrakcyjnymi. Bryły, kolor i przestrzeń traktuje lekko, utrzymując kierunek gestu, zachowując przy tym warunki poprawnego operowania kompozycją malarską. Dba o szczerość wyrazu by bezpośrednio nawiązywać kontakt z odbiorcą.

13
Maciej CIEŚLA (ur. 1988, Szczecin)

Psy i kobiety, 2015

akryl, olej, płótno, 100 x 70 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Urodzony w Szczecinie. W latach 2007 - 2012 studiował na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Wielokrotnie wystawiał swoje prace na terenie całego kraju m.in. w Warszawie. Twórca grafik, plakatów oraz filmów animowanych. Jego malarstwo obejmuje prace o dwóch biegunach. Pierwszym jest tematyka miejska - są to interpretacje kolorów i form miast. Drugim tematem jest ludzka natura przedstawiana w pracach dynamicznych o abstrakcyjnym charakterze lub działaniach ilustracyjnych.
Jego aktualna twórczość jest dla niego fundamentem dojrzałego malarstwa. Po doświadczeniach z abstrakcją oraz malarstwem przedstawiającym,  wyklarował mój charakterystyczny unikatowy styl. Zachowując podstawowe wartości malarskie, łączy ze sobą doświadczenia surrealistyczne oraz ilustracyjne z formami ekspresywnymi i abstrakcyjnymi. Bryły, kolor i przestrzeń traktuje lekko, utrzymując kierunek gestu, zachowując przy tym warunki poprawnego operowania kompozycją malarską. Dba o szczerość wyrazu by bezpośrednio nawiązywać kontakt z odbiorcą.