Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie - dyplom z malarstwa w pracowni prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej, aneks z rysunku w pracowni dr. Wojciecha Kubiaka (2013r.) Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego - dyplom z fotografii w pracowni prof. Witolda Jacykowa (2010r.)
Absolwentka Studium Fotografii Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków na Politechnice Krakowskiej (2010r.) W swojej twórczości koncentruje się na wzajemnych relacjach pomiędzy abstrakcją, geometrią, a elementami symbolicznymi, którymi najczęściej są ludzkie figury. W pracach istotną rolę odgrywa kolor - intensywne, żywe barwy, w szczególności nasycona czerwień i czerń, a także mięsista faktura oraz silnie zarysowany kontur. Ukazane zostają liczne napięcia, bariery i niejasności, ale także ład powstający z powoli porządkującej się rzeczywistości. Równolegle do malarstwa, rodzą się fotografie szeroko rozumianej architektury miast i obiektów, ukazane z wypracowanej, indywidualnej perspektywy. Charakteryzują się one dużym kontrastem, graficznymi podziałami i świadomie kreowaną konstrukcją, zamkniętą w czarno - białych kadrach.

86
Agnieszka CYRANKA-PYTLIK (ur. 1986)

Przywiązanie, 2015r.

olej na płótnie, 100x100cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie - dyplom z malarstwa w pracowni prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej, aneks z rysunku w pracowni dr. Wojciecha Kubiaka (2013r.) Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego - dyplom z fotografii w pracowni prof. Witolda Jacykowa (2010r.)
Absolwentka Studium Fotografii Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków na Politechnice Krakowskiej (2010r.) W swojej twórczości koncentruje się na wzajemnych relacjach pomiędzy abstrakcją, geometrią, a elementami symbolicznymi, którymi najczęściej są ludzkie figury. W pracach istotną rolę odgrywa kolor - intensywne, żywe barwy, w szczególności nasycona czerwień i czerń, a także mięsista faktura oraz silnie zarysowany kontur. Ukazane zostają liczne napięcia, bariery i niejasności, ale także ład powstający z powoli porządkującej się rzeczywistości. Równolegle do malarstwa, rodzą się fotografie szeroko rozumianej architektury miast i obiektów, ukazane z wypracowanej, indywidualnej perspektywy. Charakteryzują się one dużym kontrastem, graficznymi podziałami i świadomie kreowaną konstrukcją, zamkniętą w czarno - białych kadrach.