Praca składająca się z dziewięciu fotografii jest przykładem konceptualnych zainteresowań artysty związanego w latach 70. z Warsztatem Formy Filmowej. Stosując charakterystyczną dla siebie metodę zestawiania kadrów, autor przedstawił dziewięć różnych wariantów zarejestrowania tego samego tematu. W "przyczynku do komparatystyki" artysta w prosty i pełen humoru sposób zaprezentował analityczne możliwości medium fotograficznego.

22
Andrzej RÓŻYCKI (ur. 1942, Baranowicze)

Przyczynek do komparatystyki: Zapałki (9 : I dla fotografii)

1974
dziewięć odbitek bromowo-srebrowych na papierze barytowym o wym. 16,8 x 17 cm każda, podklejone na czarnym kartonie o wym. 65 x 60 cm
sygn. i dat. na odwrocie kartonu; dwie naklejki z nazwiskiem i tytułem na przodzie kartonu
vintage print

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Praca składająca się z dziewięciu fotografii jest przykładem konceptualnych zainteresowań artysty związanego w latach 70. z Warsztatem Formy Filmowej. Stosując charakterystyczną dla siebie metodę zestawiania kadrów, autor przedstawił dziewięć różnych wariantów zarejestrowania tego samego tematu. W "przyczynku do komparatystyki" artysta w prosty i pełen humoru sposób zaprezentował analityczne możliwości medium fotograficznego.