- W czym tkwi tajemnica dobrych obrazów monochromatycznych?
- W likwidowaniu bieli płótna.To podstawowa zasada, której nie doceniają młodzi artyści.
Dla mnie najważniejsze jest, by obraz był uczciwie namalowany, a więc pokryty kolorem.
Edward Dwurnik, O smutku w błękitach, rozm. Katarzyna Bik, "Gazeta w Krakowie", dodatek do "Gazety Wyborczej" 25 X 1994
olej, płótno
100 x 73 cm
sygn. p.d.: 2007 | PRZEMYŚL E. DWURNIK
na odwrocie na płótnie sygnatura i napis: 2007 | E. DWURNIK | "PRZEMYŚL" | NR : IX [w kółku] - 1364-3758
- W czym tkwi tajemnica dobrych obrazów monochromatycznych?
- W likwidowaniu bieli płótna.To podstawowa zasada, której nie doceniają młodzi artyści.
Dla mnie najważniejsze jest, by obraz był uczciwie namalowany, a więc pokryty kolorem.
Edward Dwurnik, O smutku w błękitach, rozm. Katarzyna Bik, "Gazeta w Krakowie", dodatek do "Gazety Wyborczej" 25 X 1994