Wlatach 1908 - 1915 studiował w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych m.in.: u Józefa Mehoffera i Konstantego Laszczki, a w 1918 u Teodora Axentowicza. Przed II wojną światową pracował jako dekorator teatralny w krakowskim teatrze Bagatela. Projektował scenografię do oper Stanisława Moniuszki: Halka, Straszny dwór, Mikołaja Rimskiego - Korsakowa: Złoty kogucik. Był członkiem Grupy Artystów Polskich Krąg. Brał udział w wystawach Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w latach: 1907, 1910, 1912, 1929 - 31, TPSP we Lwowie, w Łodzi, w Poznaniu. Malował pejzaże, widoki Krakowa, sceny rodzajowe. Prace jego znajdują się w zbiorach Muzeum Historycznego miasta Krakowa, Muzeum Narodowego w Krakowie oraz w licznych zbiorach prywatnych.
Olej, tektura; 55,7 x 68 cm
Sygnowany czarnym olejem p.d.: St. Paciorek
Wlatach 1908 - 1915 studiował w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych m.in.: u Józefa Mehoffera i Konstantego Laszczki, a w 1918 u Teodora Axentowicza. Przed II wojną światową pracował jako dekorator teatralny w krakowskim teatrze Bagatela. Projektował scenografię do oper Stanisława Moniuszki: Halka, Straszny dwór, Mikołaja Rimskiego - Korsakowa: Złoty kogucik. Był członkiem Grupy Artystów Polskich Krąg. Brał udział w wystawach Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w latach: 1907, 1910, 1912, 1929 - 31, TPSP we Lwowie, w Łodzi, w Poznaniu. Malował pejzaże, widoki Krakowa, sceny rodzajowe. Prace jego znajdują się w zbiorach Muzeum Historycznego miasta Krakowa, Muzeum Narodowego w Krakowie oraz w licznych zbiorach prywatnych.