Praca posiada certyfikat z 1994 r. – córki artystki Kizette de Łempickiej.
„Portrety, martwe natury i akty Łempickiej są doskonałą realizacją stylu Art Deco: podporządkowany mu jest zarówno typ, strój, fryzura i sposób upozowania modela, jak wszystkie rekwizyty tła i wreszcie sam warsztat malarki. Postkubistyczna stylizacja: podkreślanie rysunkiem i światłem trójwymiarowości i twardości form, ostrość koloru, gładkość metalicznych, lśniących powierzchni, monumentalizacja, manieryczność ujęć i emalierska precyzja wykończenia składają się na styl Łempickiej idealnie wpisany w estetykę lat dwudziestych.”
Morawińska A., Tamara Łempicka 1927, „Dialog” 1991, t. 26, nr 5–6
serigrafia barwna, papier, 43 × 32,8 cm (zadruk), 44 × 34 cm w świetle passe-partout
odręcznie: 165/175; w p. d.: pieczęć: TAMARA de LEMPICKA
Praca posiada certyfikat z 1994 r. – córki artystki Kizette de Łempickiej.
„Portrety, martwe natury i akty Łempickiej są doskonałą realizacją stylu Art Deco: podporządkowany mu jest zarówno typ, strój, fryzura i sposób upozowania modela, jak wszystkie rekwizyty tła i wreszcie sam warsztat malarki. Postkubistyczna stylizacja: podkreślanie rysunkiem i światłem trójwymiarowości i twardości form, ostrość koloru, gładkość metalicznych, lśniących powierzchni, monumentalizacja, manieryczność ujęć i emalierska precyzja wykończenia składają się na styl Łempickiej idealnie wpisany w estetykę lat dwudziestych.”
Morawińska A., Tamara Łempicka 1927, „Dialog” 1991, t. 26, nr 5–6