Pomimo braku sygnatury, autorstwo Archipowa potwierdza w swojej ekspertyzie z 17 X 1998 r. Lidia Skalska-Miecik - specjalizująca się w malarstwie rosyjskim, która pisze: "Po zbadaniu obrazu stwierdzam, że jest to dzieło Abrama Jefimowicza Archipowa (...). Swobodnie malowane studia z natury, przedstawiające sceny z życia wsi rosyjskiej, są bardzo charakterystyczne dla twórczości artysty ostatniego trzydziestolecia jego życia. (...) Typowa jest dla Archipowa swoboda prowadzenia pędzla, bogactwo kolorystyki, zwarta horyzontalna kompozycja oraz sylwetki kobiet, których twarze w podobnych szkicach mało interesowały artystę - najważniejsze było dla niego oddanie klimatu codziennego chłopskiego bytowania i barwność wsi".
Pomimo braku sygnatury, autorstwo Archipowa potwierdza w swojej ekspertyzie z 17 X 1998 r. Lidia Skalska-Miecik - specjalizująca się w malarstwie rosyjskim, która pisze: "Po zbadaniu obrazu stwierdzam, że jest to dzieło Abrama Jefimowicza Archipowa (...). Swobodnie malowane studia z natury, przedstawiające sceny z życia wsi rosyjskiej, są bardzo charakterystyczne dla twórczości artysty ostatniego trzydziestolecia jego życia. (...) Typowa jest dla Archipowa swoboda prowadzenia pędzla, bogactwo kolorystyki, zwarta horyzontalna kompozycja oraz sylwetki kobiet, których twarze w podobnych szkicach mało interesowały artystę - najważniejsze było dla niego oddanie klimatu codziennego chłopskiego bytowania i barwność wsi".