Umundurowanie - rosyjski płaszcz z czerwonymi patkami, na który są naszyte treflowe pagony używane w Polskiej Sile Zbrojnej - wskazuje na oficera wojska polskiego wywodzącego się z jednostek polskich walczących w I wojnie światowej u boku armii rosyjskiej. Sportretowany został u zarania II Rzeczypospolitej, gdy nie ujednolicono jeszcze umundurowania.
Studiował malarstwo w ASP w Krakowie do 1913r., w pracowni prof. Teodora Axentowicza, następnie w ASP w Wiedniu w pracowni prof. Kazimierza Pochwalskiego. W okresie międzywojennym miał wystawy indywidualne w Przemyślu, Warszawie, we Lwowie, w Łodzi i w Katowicach. W 1928 r. wyjechał do Paryża, gdzie podjął studia w dziedzinie malarstwa ściennego i konserwacji. W trakcie pobytu w Paryżu realizuje indywidualną wystawę malarstwa w renomowanej galerii "Manuel". Przed rokiem 1936 tworzy w technice metalu "Tekę Miasta Przemyśla". Po 1936 r. przenosi się do Warszawy. Na początku wojny jego warszawska pracownia ulega zniszczeniu. Po II wojnie światowej osiada na stałe w Przemyślu, gdzie żyje i pracuje utrzymując się z malarstwa, nauki rysunku, malarstwa ściennego. Jego malarstwo jest bardzo różnorodne, poczynając od obrazów pozostających pod wpływem Axentowicza po abstrakcję. Czuł się dobrze zarówno w malarstwie pejzażowym, portrecie, widokach miasta, czy eksperymentach sprowadzających rzeczywistość do znaku. Zawsze jednak spod jego pędzla wychodziły obiekty świadczące o wysokiej kulturze twórczej, wysublimowanym kolorze, dojrzałej i odważnej kompozycji.
Umundurowanie - rosyjski płaszcz z czerwonymi patkami, na który są naszyte treflowe pagony używane w Polskiej Sile Zbrojnej - wskazuje na oficera wojska polskiego wywodzącego się z jednostek polskich walczących w I wojnie światowej u boku armii rosyjskiej. Sportretowany został u zarania II Rzeczypospolitej, gdy nie ujednolicono jeszcze umundurowania.
Studiował malarstwo w ASP w Krakowie do 1913r., w pracowni prof. Teodora Axentowicza, następnie w ASP w Wiedniu w pracowni prof. Kazimierza Pochwalskiego. W okresie międzywojennym miał wystawy indywidualne w Przemyślu, Warszawie, we Lwowie, w Łodzi i w Katowicach. W 1928 r. wyjechał do Paryża, gdzie podjął studia w dziedzinie malarstwa ściennego i konserwacji. W trakcie pobytu w Paryżu realizuje indywidualną wystawę malarstwa w renomowanej galerii "Manuel". Przed rokiem 1936 tworzy w technice metalu "Tekę Miasta Przemyśla". Po 1936 r. przenosi się do Warszawy. Na początku wojny jego warszawska pracownia ulega zniszczeniu. Po II wojnie światowej osiada na stałe w Przemyślu, gdzie żyje i pracuje utrzymując się z malarstwa, nauki rysunku, malarstwa ściennego. Jego malarstwo jest bardzo różnorodne, poczynając od obrazów pozostających pod wpływem Axentowicza po abstrakcję. Czuł się dobrze zarówno w malarstwie pejzażowym, portrecie, widokach miasta, czy eksperymentach sprowadzających rzeczywistość do znaku. Zawsze jednak spod jego pędzla wychodziły obiekty świadczące o wysokiej kulturze twórczej, wysublimowanym kolorze, dojrzałej i odważnej kompozycji.