Kształcił się u Lepszego w Krakowie, a od lat 80.XIX w Brukseli (Académie des Beaux Arts) i Paryżu (Académie Julian, pracownia graficzna Paula Le Rata). Regularnie wystawiał na Salonach, był członkiem Societe des Beaux Arts i 'Sztuki', pracował jako ilustrator dla czasopism L'art i Gazette des Beaux Arts. Współpracował z czołowymi wydawcami Paryża, Londynu i Nowego Jorku. Jego akwafortowe i miedziorytnicze reprodukcje dawnych i współczesnych mistrzów były wysoko cenione ze względu na doskonałość techniczną i walor twórczej interpretacji. Od lat 90. eksperymentował też z grafiką autorską w duchu nabizmu.
Feliks Stanisław JASIŃSKI (1862-1901) wg Jan van EYCKA (ok. 1390-1441) Akwaforta, papier imitujący welin. Wym. 24,5 x 18,5 cm, płyta 31,3 x 18,7 cm. Sygn. na płycie p.d. facsimile podpisu: F. Jasiński, odcisk: HSX, CERCLE LIBRAIRE ESTAMPES, Sygn. p.g. na płycie: Paris, Publié par Jules Hautecoeur Avril 1902. Imp Ch. Wittmann, Paris. Zażółcenie w świetle passe-partout.
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiKształcił się u Lepszego w Krakowie, a od lat 80.XIX w Brukseli (Académie des Beaux Arts) i Paryżu (Académie Julian, pracownia graficzna Paula Le Rata). Regularnie wystawiał na Salonach, był członkiem Societe des Beaux Arts i 'Sztuki', pracował jako ilustrator dla czasopism L'art i Gazette des Beaux Arts. Współpracował z czołowymi wydawcami Paryża, Londynu i Nowego Jorku. Jego akwafortowe i miedziorytnicze reprodukcje dawnych i współczesnych mistrzów były wysoko cenione ze względu na doskonałość techniczną i walor twórczej interpretacji. Od lat 90. eksperymentował też z grafiką autorską w duchu nabizmu.