Wystawiany - TPSP we Lwowie, 1935 r.
Jeden z czołowych artystów Młodej Polski. Kształcił się równocześnie na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych pod kierunkiem I. Jabłońskiego, W. Łuszczkiewicza, J. Unierzyskiego, J. Matejki. Pod kierunkiem tego ostatniego wykonywał polichromie kościoła Mariackiego w Krakowie. Naukę kontynuował w Paryżu w Academie Julian i École des Arts Decoratifs, a następnie w Academie Colarossi i École des Beaux-Arts (1891-1896). Pomiędzy 1894 i 1896 r. podróżował pomiędzy krajem, Francją i Szwajcarią, gdzie wygrał konkurs na projekt witraży do katedry św. Mikołaja we Fryburgu. Od 1896 r. mieszkał w Krakowie, gdzie zaangażował się w pracę pedagogiczną w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Był członkiem wielu stowarzyszeń artystycznych m.in. T.A.P. "Sztuka", którego był współzałożycielem, Królewskiego Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Brukseli, Societe Nationale des Beaux-Arts w Paryżu, "Hagenbundu".
1932/1933 r.
Akwarela na papierze 103 x 63 cm
Sygnowany p.d. - "Józef Mehoffer"
Wystawiany - TPSP we Lwowie, 1935 r.
Jeden z czołowych artystów Młodej Polski. Kształcił się równocześnie na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych pod kierunkiem I. Jabłońskiego, W. Łuszczkiewicza, J. Unierzyskiego, J. Matejki. Pod kierunkiem tego ostatniego wykonywał polichromie kościoła Mariackiego w Krakowie. Naukę kontynuował w Paryżu w Academie Julian i École des Arts Decoratifs, a następnie w Academie Colarossi i École des Beaux-Arts (1891-1896). Pomiędzy 1894 i 1896 r. podróżował pomiędzy krajem, Francją i Szwajcarią, gdzie wygrał konkurs na projekt witraży do katedry św. Mikołaja we Fryburgu. Od 1896 r. mieszkał w Krakowie, gdzie zaangażował się w pracę pedagogiczną w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Był członkiem wielu stowarzyszeń artystycznych m.in. T.A.P. "Sztuka", którego był współzałożycielem, Królewskiego Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Brukseli, Societe Nationale des Beaux-Arts w Paryżu, "Hagenbundu".