Fotografie skupiają się na fakturalności, materialności i nierealności przedstawianych scen. Woda dzieli prze- strzeń fotografii na to, co widzialne (nad powierzch- nią wody) i na to, co ukryte (pod jej lustrem). Jest swoistą granicą między realnością, dosłownością świata a ukrytą, niewidoczną przestrzenią. Wynurzo- ne fragmenty ciała kontrastują z zanikającymi, roz- mytymi pod wodą. A tafla cieczy dzieli przestrzeń na to, co odsłonięte i ukryte dla widza. Poprzez nietypo- wy kontekst oraz fragmentaryczność przedstawienia ciału ludzkiemu nadane zostaje nowe znaczenie.
Rozczłonkowane, może być odczytywane, jako przedmiot lub obiekt poprzez pozbawienie go inte- gralności i spoistości. Owo przedstawienie ciała w sytuacji z pogranicza jawy i snu wywołuje niepo- kój. Niedopowiedzenie, nieukazanie całości czy za- trzymany bezruch wzbudza uczucie dyskomfortu.
druk cyfrowy na papierze Matt Warmtone, 80 x 50 cm
ed. 1/6 + AP, sygn. i opisany na odwrocie, w oprawie
Fotografie skupiają się na fakturalności, materialności i nierealności przedstawianych scen. Woda dzieli prze- strzeń fotografii na to, co widzialne (nad powierzch- nią wody) i na to, co ukryte (pod jej lustrem). Jest swoistą granicą między realnością, dosłownością świata a ukrytą, niewidoczną przestrzenią. Wynurzo- ne fragmenty ciała kontrastują z zanikającymi, roz- mytymi pod wodą. A tafla cieczy dzieli przestrzeń na to, co odsłonięte i ukryte dla widza. Poprzez nietypo- wy kontekst oraz fragmentaryczność przedstawienia ciału ludzkiemu nadane zostaje nowe znaczenie.
Rozczłonkowane, może być odczytywane, jako przedmiot lub obiekt poprzez pozbawienie go inte- gralności i spoistości. Owo przedstawienie ciała w sytuacji z pogranicza jawy i snu wywołuje niepo- kój. Niedopowiedzenie, nieukazanie całości czy za- trzymany bezruch wzbudza uczucie dyskomfortu.