HISTORIA EGZEMPLARZA:
Prezentowany na Aukcji Zimowej egzemplarz 911 Carrera typ 993 został wyprodukowany w 1995 roku w specyfikacji amerykańskiej, w idealnej kompletacji kolorystycznej szarego wnętrza z lakierem midnight blue metallic. Jest to wersja tuż przed zmianami silnikowymi, inaczej powiedziawszy, 6-cylindrowy boxer dysponuje mocą 272 koni mechanicznych i nie ma systemu varioram. Samochód posiada historię napraw blacharskich i lakierniczych zrealizowanych po imporcie samochodu do Polski. - w Stanach Zjednoczonych został uszkodzony błotnik oraz z przedni zderzak, jak i przednia szyba. Carrera została profesjonalnie naprawiona i dzisiaj prezentuje się znakomicie. Do Porsche dołączona jest dokumentacja zdjęciowa stanu i prac przy pojeździe. Przy okazji zrealizowanych naprawach zmienione zostały kierunkowskazy przednie na zestaw z europejskiej wersji Turbo. Idąc za ciosem, także dokładka pod zderzakiem została wymieniona na tę z Turbo. Zainstalowano także komplet przyciemnianych przednich lamp. Porsche posiada oryginalny, niski przebieg 72 000 mil, i jest od czasu jego sprowadzenia do Polski w jednych rękach. Silnik został uszczelniony i funkcjonuje bez zarzutu. Wszystkie prace mechaniczne były wykonywane w tym samochodzie z bardzo dużą starannością, aby uczynić go niezawodnym. Obecna na zdjęciach kierownica z późniejszego modelu zostanie zastąpiona oryginalną do licytacji.
To, klasyczne już, 911 oferowane na Aukcji Zimowej jest niewątpliwie bardzo interesującym i bardzo skutecznym samochodem sportowym o ciekawszej estetyce, niż standardowa wersja tego modelu.

HISTORIA MODELU:
Trzecia generacja kultowego Porsche 911, oznaczona kodem 993, jest ostatnią, w której zastosowano silniki chłodzone powietrzem. Model wszedł na rynek w 1993 roku. Podstawowe założenia konstrukcyjne 911 nie zmieniły się, choć wprowadzono bardzo duże modyfikacje względem poprzedniej generacji, typu 964 - z którym pokrywało się jedynie około 20% części 993. Znacznie unowocześniono stylizację nadwozia, którego autorem był Tony Hatter. Zadbano także o dopracowanie aerodynamiki. Gama modelu była bardzo szeroka - można było zamówić wersję z napędem na cztery koła, czy z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic.
Skrzynia manualna po raz pierwszy w 911 miała seryjnie sześć biegów. W stosunku do poprzednika, jedną z głównych zmian było także zastosowanie w pełni aluminiowego, wielowahaczowego zawieszenia. Pozwoliło to na poprawienie prowadzenia samochodu - nową 911 jeździło się bardziej stabilnie, zredukowano także krytykowaną w poprzednich modelach tendencję do silnej nadsterowności w momencie dodania gazu podczas szybkiej jazdy po łuku. Dodatkowo, poprawił się komfort jazdy i zmniejszono hałas podczas pokonywania nierówności.
993 była napędzana tradycyjnie 6-cylindrowymi silnikami typu boxer, z czego najsłabsza odmiana wytwarzała 272 KM z 3.6-litra pojemności. Od 1996 roku zastosowano w nich system Varioram, co skutkowało zwiększeniu mocy do 285 KM. Odmiana z napędem na tylne koła nie nazywała się już - w odróżnieniu od poprzednika - Carrera 2, a po prostu Carrera, choć wśród entuzjastów modelu jest obecnie określana jako Carrera C2 - w odróżnieniu od C4, napędzanego na obie osie. Do 1998 roku wyprodukowano 68 tysięcy egzemplarzy 911 993 w różnych wersjach. Następca, typ 996, miał już silnik chłodzony cieczą i o wiele mniej klasyczną stylizację, co spotkało się z głośną krytyką znawców i fanów marki. Stąd też bardzo duże pożądanie tego - zdaniem wielu purystów - ostatniego klasycznego i doskonale wyglądającego modelu.

Podatki i opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna w wysokości 15%.

10
Porsche 911 Carrera, 1995

Nr nadwozia: WP0AA2998SS320754; silnik: 3.6l, B6; moc: 272 konie mechaniczne; inne dane: napęd na tył, silnik chłodzony powietrzem; Bardzo zadbany egzemplarz; z niskim, oryginalnym przebiegiem i ręczną skrzynią biegów; w atrakcyjnam kolorze midnight blue metallic.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

HISTORIA EGZEMPLARZA:
Prezentowany na Aukcji Zimowej egzemplarz 911 Carrera typ 993 został wyprodukowany w 1995 roku w specyfikacji amerykańskiej, w idealnej kompletacji kolorystycznej szarego wnętrza z lakierem midnight blue metallic. Jest to wersja tuż przed zmianami silnikowymi, inaczej powiedziawszy, 6-cylindrowy boxer dysponuje mocą 272 koni mechanicznych i nie ma systemu varioram. Samochód posiada historię napraw blacharskich i lakierniczych zrealizowanych po imporcie samochodu do Polski. - w Stanach Zjednoczonych został uszkodzony błotnik oraz z przedni zderzak, jak i przednia szyba. Carrera została profesjonalnie naprawiona i dzisiaj prezentuje się znakomicie. Do Porsche dołączona jest dokumentacja zdjęciowa stanu i prac przy pojeździe. Przy okazji zrealizowanych naprawach zmienione zostały kierunkowskazy przednie na zestaw z europejskiej wersji Turbo. Idąc za ciosem, także dokładka pod zderzakiem została wymieniona na tę z Turbo. Zainstalowano także komplet przyciemnianych przednich lamp. Porsche posiada oryginalny, niski przebieg 72 000 mil, i jest od czasu jego sprowadzenia do Polski w jednych rękach. Silnik został uszczelniony i funkcjonuje bez zarzutu. Wszystkie prace mechaniczne były wykonywane w tym samochodzie z bardzo dużą starannością, aby uczynić go niezawodnym. Obecna na zdjęciach kierownica z późniejszego modelu zostanie zastąpiona oryginalną do licytacji.
To, klasyczne już, 911 oferowane na Aukcji Zimowej jest niewątpliwie bardzo interesującym i bardzo skutecznym samochodem sportowym o ciekawszej estetyce, niż standardowa wersja tego modelu.

HISTORIA MODELU:
Trzecia generacja kultowego Porsche 911, oznaczona kodem 993, jest ostatnią, w której zastosowano silniki chłodzone powietrzem. Model wszedł na rynek w 1993 roku. Podstawowe założenia konstrukcyjne 911 nie zmieniły się, choć wprowadzono bardzo duże modyfikacje względem poprzedniej generacji, typu 964 - z którym pokrywało się jedynie około 20% części 993. Znacznie unowocześniono stylizację nadwozia, którego autorem był Tony Hatter. Zadbano także o dopracowanie aerodynamiki. Gama modelu była bardzo szeroka - można było zamówić wersję z napędem na cztery koła, czy z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic.
Skrzynia manualna po raz pierwszy w 911 miała seryjnie sześć biegów. W stosunku do poprzednika, jedną z głównych zmian było także zastosowanie w pełni aluminiowego, wielowahaczowego zawieszenia. Pozwoliło to na poprawienie prowadzenia samochodu - nową 911 jeździło się bardziej stabilnie, zredukowano także krytykowaną w poprzednich modelach tendencję do silnej nadsterowności w momencie dodania gazu podczas szybkiej jazdy po łuku. Dodatkowo, poprawił się komfort jazdy i zmniejszono hałas podczas pokonywania nierówności.
993 była napędzana tradycyjnie 6-cylindrowymi silnikami typu boxer, z czego najsłabsza odmiana wytwarzała 272 KM z 3.6-litra pojemności. Od 1996 roku zastosowano w nich system Varioram, co skutkowało zwiększeniu mocy do 285 KM. Odmiana z napędem na tylne koła nie nazywała się już - w odróżnieniu od poprzednika - Carrera 2, a po prostu Carrera, choć wśród entuzjastów modelu jest obecnie określana jako Carrera C2 - w odróżnieniu od C4, napędzanego na obie osie. Do 1998 roku wyprodukowano 68 tysięcy egzemplarzy 911 993 w różnych wersjach. Następca, typ 996, miał już silnik chłodzony cieczą i o wiele mniej klasyczną stylizację, co spotkało się z głośną krytyką znawców i fanów marki. Stąd też bardzo duże pożądanie tego - zdaniem wielu purystów - ostatniego klasycznego i doskonale wyglądającego modelu.

Podatki i opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna w wysokości 15%.