Historia modelu
Druga odmiana 964 Turbo, obok 964 Turbo 1 (z silnikiem 3.3) i Turbo S. Napędza ją 6-cylindrowy, chłodzony powietrzem, turbodoładowany silnik M64 o pojemności 3600cm3 i mocy 360 koni mechanicznych. Produkowana w latach 1993-1994, jest to bardzo rzadka wersja bowiem łącznie powstało tylko 1 437 egzemplarzy. W gamie 964 pierwsza wersja Turbo została zaprezentowana w 1991 i była następcą modelu 930. Stanowiła połączenie designu 964 i 930, jej silnik był tylko nową odmianą tego spotykanego w 930. Z niej również został zaczerpnięty duży spoiler który miał ułatwiać chłodzenie dużych rozmiarów intercoolera. To wersja 3,6 litra jest uznawana przez wielu jako jedyne odpowiednie Porsche 964 Turbo, jest ona także potocznie nazywana 965.

Historia egzemplarza
Prezentowane na aukcji Stadion Narodowy Porsche 964 3,6 Turbo jest samochodem oryginalnie przewidzianym na rynek amerykański i sprowadzonym do Niemiec, gdzie obecny właściciel nabył go kilka lat temu. Oprócz licznika w milach, właściciel zadbał o pełną konwersję na model europejski. Samochód posiada pełną historię serwisową nowości a jego przebieg jest mniejszy niż 100 000 kilometrów. Jest to auto bardzo niezawodne, obecny właściciel zabierał go nie raz w podróże po Europie. Ten egzemplarz serwisowany był u specjalistów Porsche w Polsce, a w zeszłym roku przeszedł kompleksową i bardzo drogą odbudowę karoserii na nowych, oryginalnych częściach w jednym z najbardziej renomowanych warsztatów w Polsce. Posiada on nowy lakier oraz nowe uszczelki karoserii, felgi także były odświeżane. Ten samochoód może także być ciekawą inwestycją.

46
Porsche 911 964 Turbo 3.6 1994

Bardzo poszukiwana, rzadka wersja 3.6 litra
Po kompletnej renowacji karoserii
Numer nadwozia: WP0AC2966RS480349

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Druga odmiana 964 Turbo, obok 964 Turbo 1 (z silnikiem 3.3) i Turbo S. Napędza ją 6-cylindrowy, chłodzony powietrzem, turbodoładowany silnik M64 o pojemności 3600cm3 i mocy 360 koni mechanicznych. Produkowana w latach 1993-1994, jest to bardzo rzadka wersja bowiem łącznie powstało tylko 1 437 egzemplarzy. W gamie 964 pierwsza wersja Turbo została zaprezentowana w 1991 i była następcą modelu 930. Stanowiła połączenie designu 964 i 930, jej silnik był tylko nową odmianą tego spotykanego w 930. Z niej również został zaczerpnięty duży spoiler który miał ułatwiać chłodzenie dużych rozmiarów intercoolera. To wersja 3,6 litra jest uznawana przez wielu jako jedyne odpowiednie Porsche 964 Turbo, jest ona także potocznie nazywana 965.

Historia egzemplarza
Prezentowane na aukcji Stadion Narodowy Porsche 964 3,6 Turbo jest samochodem oryginalnie przewidzianym na rynek amerykański i sprowadzonym do Niemiec, gdzie obecny właściciel nabył go kilka lat temu. Oprócz licznika w milach, właściciel zadbał o pełną konwersję na model europejski. Samochód posiada pełną historię serwisową nowości a jego przebieg jest mniejszy niż 100 000 kilometrów. Jest to auto bardzo niezawodne, obecny właściciel zabierał go nie raz w podróże po Europie. Ten egzemplarz serwisowany był u specjalistów Porsche w Polsce, a w zeszłym roku przeszedł kompleksową i bardzo drogą odbudowę karoserii na nowych, oryginalnych częściach w jednym z najbardziej renomowanych warsztatów w Polsce. Posiada on nowy lakier oraz nowe uszczelki karoserii, felgi także były odświeżane. Ten samochoód może także być ciekawą inwestycją.