Historia modelu
Czwarta generacja modelu 911 produkowana w latach 1998-2006. Jest następcą generacji 993. W porównaniu z poprzednikiem została zaprezentowana nowa platforma, a także system chłodzenia powietrzem, który został zastąpiony przez chłodzony cieczą. Otrzymał bardziej opływowe kształty i główny element rozpoznawczy, czyli przednie światła zespolone z kierunkowskazami. Podstawowe modele Carrera i Carrera4 otrzymały sześciocylindrowy silnik w układzie boxer, umieszczony z tyłu o pojemności 3400cm3 i mocy 300 KM oraz w wersjach S o pojemności 3600cm3 i mocy 320KM. Wersja Turbo (AWD) osiągała moc 420 KM w wersji Turbo i 450 KM (Turbo S). Do wyboru były również dwie wersje modele wyczynowe: GT3 (3.6 381KM) i GT2 (462 KM). Oba modele wyposażone były wyłącznie w 6-biegowe skrzynie manualne.

Historia egzemplarza
Prezentowana na aukcji Carrera 4S jest egzemplarzem oryginalnie z rynku japońskiego. Ten samochód jest polakierowany w ciekawym, jak i rzadkim białym kolorze o nazwie Carrera white. Oferowanym tylko tylko podczas dwóch końcowych lat produkcji 2002 i 2003. Samochód także jest wyposażony w spoiler zintegrowany z pokrywą silnika jest to oryginalny element katalogu opcji tzw. Aeorkit. Wnętrze prezentuje się bardzo dobrze. Poszycia i materiały ozdobne tj. nakładki w kolorze aluminium są w perfekcyjnym stanie. Samochód od początku jego eksploatacji był serwisowany w Porsche, mechanika jest w stanie dobrym, a moc przenoszona jest na 4 koła poprzez skrzynię tiptronic. Ta Carrera 4S nie jest zarejesterowana w UE, jednak wszystkie opłaty wspólnotowe , czyli cło oraz VAT zostały uiszczone.

16
Porsche 911 4S (996) 2003

Samochoód z niskim przebiegiem
Wyposażony w tylną lotkę - aero
Numer nadwozia: WPOZZZ99235604951

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Czwarta generacja modelu 911 produkowana w latach 1998-2006. Jest następcą generacji 993. W porównaniu z poprzednikiem została zaprezentowana nowa platforma, a także system chłodzenia powietrzem, który został zastąpiony przez chłodzony cieczą. Otrzymał bardziej opływowe kształty i główny element rozpoznawczy, czyli przednie światła zespolone z kierunkowskazami. Podstawowe modele Carrera i Carrera4 otrzymały sześciocylindrowy silnik w układzie boxer, umieszczony z tyłu o pojemności 3400cm3 i mocy 300 KM oraz w wersjach S o pojemności 3600cm3 i mocy 320KM. Wersja Turbo (AWD) osiągała moc 420 KM w wersji Turbo i 450 KM (Turbo S). Do wyboru były również dwie wersje modele wyczynowe: GT3 (3.6 381KM) i GT2 (462 KM). Oba modele wyposażone były wyłącznie w 6-biegowe skrzynie manualne.

Historia egzemplarza
Prezentowana na aukcji Carrera 4S jest egzemplarzem oryginalnie z rynku japońskiego. Ten samochód jest polakierowany w ciekawym, jak i rzadkim białym kolorze o nazwie Carrera white. Oferowanym tylko tylko podczas dwóch końcowych lat produkcji 2002 i 2003. Samochód także jest wyposażony w spoiler zintegrowany z pokrywą silnika jest to oryginalny element katalogu opcji tzw. Aeorkit. Wnętrze prezentuje się bardzo dobrze. Poszycia i materiały ozdobne tj. nakładki w kolorze aluminium są w perfekcyjnym stanie. Samochód od początku jego eksploatacji był serwisowany w Porsche, mechanika jest w stanie dobrym, a moc przenoszona jest na 4 koła poprzez skrzynię tiptronic. Ta Carrera 4S nie jest zarejesterowana w UE, jednak wszystkie opłaty wspólnotowe , czyli cło oraz VAT zostały uiszczone.