Popiersie młodej śmiejącej się kobiety o długich, rozpuszczonych włosach, w wiązanym gorsecie ciasno opinającym stan oraz koszuli odsłaniającej głęboki dekolt, częściowo zsuniętej na ramię; na głowie nosi kapelusz z przywiązaną wstążką. To wysokiej klasy dzieło swobodnie zakomponowane, modelowane ze swadą, jest przykładem salonowej rzeźby końca XIX w. w "migawkowy" sposób ukazującej nastrój chwili.brąz patynowany miedzią, wys. 45 cm;
sygn. z tyłu Van de Straeten; kolista pieczęć SOCIÉTÉ DES BRONZES DE PARIS
Popiersie młodej śmiejącej się kobiety o długich, rozpuszczonych włosach, w wiązanym gorsecie ciasno opinającym stan oraz koszuli odsłaniającej głęboki dekolt, częściowo zsuniętej na ramię; na głowie nosi kapelusz z przywiązaną wstążką. To wysokiej klasy dzieło swobodnie zakomponowane, modelowane ze swadą, jest przykładem salonowej rzeźby końca XIX w. w "migawkowy" sposób ukazującej nastrój chwili.
brąz patynowany miedzią,
wys. 45 cm;
sygn. z tyłu Van de Straeten;
kolista pieczęć SOCIÉTÉ DES BRONZES DE PARIS
Popiersie młodej śmiejącej się kobiety o długich, rozpuszczonych włosach, w wiązanym gorsecie ciasno opinającym stan oraz koszuli odsłaniającej głęboki dekolt, częściowo zsuniętej na ramię; na głowie nosi kapelusz z przywiązaną wstążką. To wysokiej klasy dzieło swobodnie zakomponowane, modelowane ze swadą, jest przykładem salonowej rzeźby końca XIX w. w "migawkowy" sposób ukazującej nastrój chwili.brąz patynowany miedzią, wys. 45 cm;
sygn. z tyłu Van de Straeten; kolista pieczęć SOCIÉTÉ DES BRONZES DE PARIS
Popiersie młodej śmiejącej się kobiety o długich, rozpuszczonych włosach, w wiązanym gorsecie ciasno opinającym stan oraz koszuli odsłaniającej głęboki dekolt, częściowo zsuniętej na ramię; na głowie nosi kapelusz z przywiązaną wstążką. To wysokiej klasy dzieło swobodnie zakomponowane, modelowane ze swadą, jest przykładem salonowej rzeźby końca XIX w. w "migawkowy" sposób ukazującej nastrój chwili.