Seria rzeźb zatytułowana "Pony-Wolf Second Generation" prezentuje hybrydy wilków z kucykami Pony. Pierwowzorem formy każdej z siedmiu rzeźb "Pony-Wolf Second Generation" jest największy wilk-alfa, jaki kiedykolwiek odnotowany został w historii. Paleta kolorów wzorowana jest na bajkowych kucykach Pony. "Pony-Wolf Second Generation" traktuje o wpływie działalności człowieka na środowisko. Wpływ ten przybiera ekstremalną formę, zniekształcając i nadając zjawiskom i przedmiotom odrealniony charakter. W tym kontekście "Pony-Wolf" stawia pytania z obszaru mechanizmów rynku, gdzie multiplikacja obiektów odzwierciedla potrzeby sztucznie generowanej konsumpcji szeroko rozumianej.
"Pony-Wolf" celowo unika określenia się jako wataha, wybierając zamiast tego identyfikację jako Generation - termin zaczerpnięty od kolekcjonerów zabawkowych kucyków.
"Pony-Wolf" dotyka obszarów stereotypowej oceny istot.
akryl, szkło, poliester, żywica poliestrowa, włosy;
wys.: 78 cm
Seria rzeźb zatytułowana "Pony-Wolf Second Generation" prezentuje hybrydy wilków z kucykami Pony. Pierwowzorem formy każdej z siedmiu rzeźb "Pony-Wolf Second Generation" jest największy wilk-alfa, jaki kiedykolwiek odnotowany został w historii. Paleta kolorów wzorowana jest na bajkowych kucykach Pony. "Pony-Wolf Second Generation" traktuje o wpływie działalności człowieka na środowisko. Wpływ ten przybiera ekstremalną formę, zniekształcając i nadając zjawiskom i przedmiotom odrealniony charakter. W tym kontekście "Pony-Wolf" stawia pytania z obszaru mechanizmów rynku, gdzie multiplikacja obiektów odzwierciedla potrzeby sztucznie generowanej konsumpcji szeroko rozumianej.
"Pony-Wolf" celowo unika określenia się jako wataha, wybierając zamiast tego identyfikację jako Generation - termin zaczerpnięty od kolekcjonerów zabawkowych kucyków.
"Pony-Wolf" dotyka obszarów stereotypowej oceny istot.