Malarz, grafik, studiował u Williama Barrow`a. Był uczniem Royal College of art w Londynie w latach 1904 -14. Często podróżował do Włoch skąd czerpał tematy mitologiczne, które wielokrotnie pojawiają się w jego twórczości (Apollo i Marsjasz, Tate Gallery, Londyn). W roku 1908 był w Paryżu studiując dzieła Luwru.
Dwóch mężczyzn o silnej budowie ciała, ubranych w tuniki, spuszcza ze smyczy dwa charty. Trzeci z psów trzymany jest mocno na uwięzi przez kobietę stojąca obok. Niezwykle dekoracyjne potraktowanie sztafażu, który stanowią gęste zarośla lasu, wskazuje na angielską tradycję Prerafaelitów.
1 ćw. XX w.
Akwaforta, akwatinta; odcisk płyty: 15 x 20,1 cm
Sygnowany p. d.: Hary Morley | S. 37846;
śr. d.: nieczytelny napis ołówkiem bour[seurs]?
Malarz, grafik, studiował u Williama Barrow`a. Był uczniem Royal College of art w Londynie w latach 1904 -14. Często podróżował do Włoch skąd czerpał tematy mitologiczne, które wielokrotnie pojawiają się w jego twórczości (Apollo i Marsjasz, Tate Gallery, Londyn). W roku 1908 był w Paryżu studiując dzieła Luwru.
Dwóch mężczyzn o silnej budowie ciała, ubranych w tuniki, spuszcza ze smyczy dwa charty. Trzeci z psów trzymany jest mocno na uwięzi przez kobietę stojąca obok. Niezwykle dekoracyjne potraktowanie sztafażu, który stanowią gęste zarośla lasu, wskazuje na angielską tradycję Prerafaelitów.