Ślady sygnatury, a także temat i sposób malowania oferowanego na aukcji dzieła wskazują, że jego autorem może być Jan Frans van Bredael (Antwerpia 1686 - Antwerpia 1750) - malarz scen historycznych, bitew, polowań i jarmarków, najstarszy syn i uczeń Alexandra van Bredaela (też malarza, 1663-1720), uczeń Jakoba de Witte w Antwerpii, pod którego okiem kopiował Brueghela i Wouwermana. Następnie wraz z rzeźbiarzem Ruysbrockiem wyjechał do Anglii, gdzie zyskał sławę, pracując na zlecenie tamtejszej szlachty. W 1725 r. powrócił do Antwerpii, gdzie od 1726 r. był wielokrotnie dziekanem gildii Św. Łukasza. Jego dzieła były cenione przez współczesnych - cztery obrazy zakupił w 1746 r. w Antwerpii Ludwik XIV.
Olej na desce 34,2 x 53,5 cm
Sygnowany śladowo l.d.
Ślady sygnatury, a także temat i sposób malowania oferowanego na aukcji dzieła wskazują, że jego autorem może być Jan Frans van Bredael (Antwerpia 1686 - Antwerpia 1750) - malarz scen historycznych, bitew, polowań i jarmarków, najstarszy syn i uczeń Alexandra van Bredaela (też malarza, 1663-1720), uczeń Jakoba de Witte w Antwerpii, pod którego okiem kopiował Brueghela i Wouwermana. Następnie wraz z rzeźbiarzem Ruysbrockiem wyjechał do Anglii, gdzie zyskał sławę, pracując na zlecenie tamtejszej szlachty. W 1725 r. powrócił do Antwerpii, gdzie od 1726 r. był wielokrotnie dziekanem gildii Św. Łukasza. Jego dzieła były cenione przez współczesnych - cztery obrazy zakupił w 1746 r. w Antwerpii Ludwik XIV.