Historia modelu
Pod maską silnik 6-cylindrowy o pojemności 4000cm3 z 3-biegową skrzynią bez synchronizacji.
Był dostępny w 12 wersjach nadwoziowych m.in. 4- bądź 7- osobowy touring, 3-osobowe coupé, 5-osobowy sedan. Model 80 został zaprezentowany w 1924 jako mniej ekskluzywna alternatywa dla Series 33. Kosztował o połowę mniej. W porównaniu do 33, samochód był mniejszy, bez luksusowego wykończenia. Mimo to cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów, których nie stać było na 33. Produkcję zakończono w 1927 roku zastępując go Series 81.

Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji PGE Narodowy Pierce Arrow 80 jest samochodem rzadkim, jest to jedna z wersji wyposażona w 6-, a nie 4-cylindrowy silnik, jak również w aluminiowe panele. Samochód został nabyty w Stanach Zjednoczonych w tym stanie, w jakim znajduje się obecnie. Prawdopodobnie został on poddany renowacji w latach 50-tych lub 60-tych i prezentuje bardzo ciekawą patynę. Wnętrze wygląda wyjątkowo. Kolejnym atutem tego pojazdu jest jego kompletność.

51
Pierce Arrow 80 Opera Coupe 1925

Bardzo rzadka wersja
W dobrym stanie zachowania
Numer nadwozia: 805171

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Historia modelu
Pod maską silnik 6-cylindrowy o pojemności 4000cm3 z 3-biegową skrzynią bez synchronizacji.
Był dostępny w 12 wersjach nadwoziowych m.in. 4- bądź 7- osobowy touring, 3-osobowe coupé, 5-osobowy sedan. Model 80 został zaprezentowany w 1924 jako mniej ekskluzywna alternatywa dla Series 33. Kosztował o połowę mniej. W porównaniu do 33, samochód był mniejszy, bez luksusowego wykończenia. Mimo to cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów, których nie stać było na 33. Produkcję zakończono w 1927 roku zastępując go Series 81.

Historia egzemplarza
Prezentowany na aukcji PGE Narodowy Pierce Arrow 80 jest samochodem rzadkim, jest to jedna z wersji wyposażona w 6-, a nie 4-cylindrowy silnik, jak również w aluminiowe panele. Samochód został nabyty w Stanach Zjednoczonych w tym stanie, w jakim znajduje się obecnie. Prawdopodobnie został on poddany renowacji w latach 50-tych lub 60-tych i prezentuje bardzo ciekawą patynę. Wnętrze wygląda wyjątkowo. Kolejnym atutem tego pojazdu jest jego kompletność.