Claude Gaveau urodził się w Neuilly-sur-Seine w 1940 roku. Przez pięć lat uczęszczał do paryskiej École des Arts Appliqués. Następnie przez sześć lat studiował w paryskiej École Supérieure des Beaux-Arts. W latach 60. i 70. we Francji odbyły się wystawy jego prac: w Galerie Vauban w Dijon w 1967, 1968 i 1970 roku; w Galerie Saint Placide w Paryżu w 1968 roku; z Galerie Marc Hudier w Belfort w 1970 r.; oraz trzy wystawy indywidualne z Galerie La Belle Gabrielle w Paryżu w 1972, 1975 i 1978 r. W 1980 r. w Nowym Jorku odbyła się pierwsza wystawa indywidualna Claude'a Gaveau z Wally Findlay Galleries International. Krytyk André Weber określił ją jako „symfoniczną”, .." Krajobrazy, morskie pejzaże, akty, pary, martwe natury i kwiaty Claude'a Gaveau mają harmonię koloru, struktury i emocji, które wciągają widza do wewnętrznej wizji artysty. Jego unikalny styl prowokuje widza do rozwiązywania elementów tajemnicy, które artysta przekazuje widzowi.
Oprawa widoczna na wizualizacjach ma charakter poglądowy i nie stanowi oferty handlowej.
Litografia warsztatowa, papier 54 x 32 cm; sygn. ołówkiem przez autora „Gaveau” p.g. oraz numerowana „103/150” l.g.
Zobacz katalogClaude Gaveau urodził się w Neuilly-sur-Seine w 1940 roku. Przez pięć lat uczęszczał do paryskiej École des Arts Appliqués. Następnie przez sześć lat studiował w paryskiej École Supérieure des Beaux-Arts. W latach 60. i 70. we Francji odbyły się wystawy jego prac: w Galerie Vauban w Dijon w 1967, 1968 i 1970 roku; w Galerie Saint Placide w Paryżu w 1968 roku; z Galerie Marc Hudier w Belfort w 1970 r.; oraz trzy wystawy indywidualne z Galerie La Belle Gabrielle w Paryżu w 1972, 1975 i 1978 r. W 1980 r. w Nowym Jorku odbyła się pierwsza wystawa indywidualna Claude'a Gaveau z Wally Findlay Galleries International. Krytyk André Weber określił ją jako „symfoniczną”, .." Krajobrazy, morskie pejzaże, akty, pary, martwe natury i kwiaty Claude'a Gaveau mają harmonię koloru, struktury i emocji, które wciągają widza do wewnętrznej wizji artysty. Jego unikalny styl prowokuje widza do rozwiązywania elementów tajemnicy, które artysta przekazuje widzowi.
Oprawa widoczna na wizualizacjach ma charakter poglądowy i nie stanowi oferty handlowej.