Rycina wycięta do odcisku płyty (ok. 1 mm od ramki), naklejona brzegami na podkładkę. Artystyczne, głębokie passe-partout montażowe, z wyciętymi od odwrocia okienkami ukazującymi napisy odręczne i pieczęcie proweniencyjne:
1. napis ołówkiem ... mit karton 4 600;
2. napis ołówkiem AWaterloo i poniżej atramentem B.89.;
3. pieczątka XIX/XX wiek: Der Koenigl[iche] Museen Kupferstich-Sammlung z herbem Prus i powyżej (zachodząca na koronę herbu i górną część legendy) późniejsza pieczątka kasująca Tilgungs-Stempel K.K.S.;
4. pieczątka XIX/XX wiek: Gr[af] v[on]. Lepell S[ammlung]
Por. Kolekcja Jacoba Kabruna. Ryciny, Katalog, nr. 4331 [6027] - 4359 [6055]; Nagler T.21; Bartsch T.2.
Antoni Waterlo, holenderski malarz pejzażysta, rysownik i rytownik. Ulubionym motywem jego prac były pejzaże nabrzeżne, nadrzeczne, skalne z pojedynczymi drzewami lub krzewami, bądź ich grupami, niekiedy z postaciami pojedyńczych wędrowców lub ich grupkami na drogach.
akwaforta, papier; 12,7 x 20,7 cm;
sygnowana na płycie w prawym górnym narożniku: Antoni Waterlo.f[ecit];
Rycina wycięta do odcisku płyty (ok. 1 mm od ramki), naklejona brzegami na podkładkę. Artystyczne, głębokie passe-partout montażowe, z wyciętymi od odwrocia okienkami ukazującymi napisy odręczne i pieczęcie proweniencyjne:
1. napis ołówkiem ... mit karton 4 600;
2. napis ołówkiem AWaterloo i poniżej atramentem B.89.;
3. pieczątka XIX/XX wiek: Der Koenigl[iche] Museen Kupferstich-Sammlung z herbem Prus i powyżej (zachodząca na koronę herbu i górną część legendy) późniejsza pieczątka kasująca Tilgungs-Stempel K.K.S.;
4. pieczątka XIX/XX wiek: Gr[af] v[on]. Lepell S[ammlung]
Por. Kolekcja Jacoba Kabruna. Ryciny, Katalog, nr. 4331 [6027] - 4359 [6055]; Nagler T.21; Bartsch T.2.
Antoni Waterlo, holenderski malarz pejzażysta, rysownik i rytownik. Ulubionym motywem jego prac były pejzaże nabrzeżne, nadrzeczne, skalne z pojedynczymi drzewami lub krzewami, bądź ich grupami, niekiedy z postaciami pojedyńczych wędrowców lub ich grupkami na drogach.