Malarz - pejzażysta śląski. Studiował we Wrocławiu (w konserwatorium) i malarstwo w Berlinie u Paula Thumanna, Otto Knillego i Karla Gussowa (1875-79). W roku 1881 rozpoczął pracę jako docent w berlińskiej Akademii dla Dam. W roku 1882 przebywał 8 tygodni wśród malarzy z kręgu kolonii Eckersund w Szlezwiku. W 1883 brał udział w wystawach akademickich w Berlinie i Dre¼nie oraz na dorocznej wystawie w Wiedniu w 1884 r.. Od 1884 profesor Akademii Sztuk Pięknych w Lipsku, gdzie prowadził także prywatną pracownię. W 1889 wyjechał do Monachium. Był wielokrotnie nagradzany m in. w Monachium i Paryżu. Malował głównie pejzaże z rodzinnego Śląska oraz z północnych Niemiec (Szlezwik). Na obrazie ukazane zostały okolice Ostwald w Alzacji - możliwe, że znajdującej się tam żwirowni.
Tempera, papier naklejony na karton;
27,7 x 43 cm
Sygnowany p.d.: E. Kubierschky | 1916
Na odwrocie napis: E. Kubierschky | (....) 05. 1913 ? Ingers Papier (Grunbrau(n?)) | Dara (..)
m. Casein-Ei-Temper (..) | Wei(.) Lithophan(..) Ostwald 1916. I. | w okręgu: 10
Malarz - pejzażysta śląski. Studiował we Wrocławiu (w konserwatorium) i malarstwo w Berlinie u Paula Thumanna, Otto Knillego i Karla Gussowa (1875-79). W roku 1881 rozpoczął pracę jako docent w berlińskiej Akademii dla Dam. W roku 1882 przebywał 8 tygodni wśród malarzy z kręgu kolonii Eckersund w Szlezwiku. W 1883 brał udział w wystawach akademickich w Berlinie i Dre¼nie oraz na dorocznej wystawie w Wiedniu w 1884 r.. Od 1884 profesor Akademii Sztuk Pięknych w Lipsku, gdzie prowadził także prywatną pracownię. W 1889 wyjechał do Monachium. Był wielokrotnie nagradzany m in. w Monachium i Paryżu. Malował głównie pejzaże z rodzinnego Śląska oraz z północnych Niemiec (Szlezwik). Na obrazie ukazane zostały okolice Ostwald w Alzacji - możliwe, że znajdującej się tam żwirowni.