Malarz, fotografik, rysownik. Studia artystyczne odbył w Szkole Przemysłowej w Krakowie. Przyjaźnił się z Peiperem i Strzemińskim, współpracował z awangardowym czasopismem "Zwrotnica", był członkiem grupy a. r. i Praesens. W okresie międzywojennym uprawiał malarstwo abstrakcyjne, eksperymentował w zakresie fotografii. Po aresztowaniu artysty w 1941 większość jego prac z lat 1926-1939 została zniszczona przez Gestapo. Po wojnie był jednym z organizatorów ZPAP w Szczecinie. Był artystą wrażliwym na prądy awangardowe, we wczesnej twórczości ulegał wpływom kubizmu, jego powojenne barwne pejzaże i martwe natury nawiązują do osiągnięć postkubistycznych.
akwarela, papier, 24 x 34,5 cm
sygn. l.d. : K. Podsadecki 42; p.d. dedykacja: P. inż. Zarembie z uściskiem / serdecznym - KP. 54.
Malarz, fotografik, rysownik. Studia artystyczne odbył w Szkole Przemysłowej w Krakowie. Przyjaźnił się z Peiperem i Strzemińskim, współpracował z awangardowym czasopismem "Zwrotnica", był członkiem grupy a. r. i Praesens. W okresie międzywojennym uprawiał malarstwo abstrakcyjne, eksperymentował w zakresie fotografii. Po aresztowaniu artysty w 1941 większość jego prac z lat 1926-1939 została zniszczona przez Gestapo. Po wojnie był jednym z organizatorów ZPAP w Szczecinie. Był artystą wrażliwym na prądy awangardowe, we wczesnej twórczości ulegał wpływom kubizmu, jego powojenne barwne pejzaże i martwe natury nawiązują do osiągnięć postkubistycznych.