Grafik, związany z wileńskim środowiskiem artystycznym, po wojnie mieszkał w Toruniu. Studiował malarstwo na Uniwersytecie Stefana Batorego, m.in. u Ślendzińskiego i Ruszczyca, oraz grafikę u Hoppena. Był założycielem Grupy Wileńskiej. W Toruniu pracował w Katedrze Grafiki Wydziału Sztuk Pięknych tamtejszego uniwersytetu. Miał wiele wystaw indywidualnych w kraju i za granicą, m.in. w Nowym Jorku i Paryżu. Uprawiał głównie drzeworyt, w okresie wileńskim skupiając uwagę na widokach architektury. Wczesne prace cechuje malarskość, głównie dzięki zastosowaniu silnego światłocienia, prace dojrzałe odznaczają się precyzyjną fakturą delikatnych kresek, nawiązując do twórczości Ostoi Chrostowskiego. Poza architekturą do tematów chętnie przez artystę podejmowanych należał pejzaż. Był autorem znakomitych ekslibrisów, uprawiał grafikę książkową.
Grafik, związany z wileńskim środowiskiem artystycznym, po wojnie mieszkał w Toruniu. Studiował malarstwo na Uniwersytecie Stefana Batorego, m.in. u Ślendzińskiego i Ruszczyca, oraz grafikę u Hoppena. Był założycielem Grupy Wileńskiej. W Toruniu pracował w Katedrze Grafiki Wydziału Sztuk Pięknych tamtejszego uniwersytetu. Miał wiele wystaw indywidualnych w kraju i za granicą, m.in. w Nowym Jorku i Paryżu. Uprawiał głównie drzeworyt, w okresie wileńskim skupiając uwagę na widokach architektury. Wczesne prace cechuje malarskość, głównie dzięki zastosowaniu silnego światłocienia, prace dojrzałe odznaczają się precyzyjną fakturą delikatnych kresek, nawiązując do twórczości Ostoi Chrostowskiego. Poza architekturą do tematów chętnie przez artystę podejmowanych należał pejzaż. Był autorem znakomitych ekslibrisów, uprawiał grafikę książkową.