Na podstawie budowy krajobrazu istnieje duże prawdopodobieństwo,że jest to pejzaż z Prowansji, na co wskazuje charakterystyczny zarys kształtu wzgórza na horyzoncie. Sposób malowania pozwala na datowanie obrazu w granicach końca lat 50-tych, początku 60-tych XX wieku. Płasko nakładana farba za pomocą szpachli w partiach nieba, miękko rozprowadzana, płynnie przechodząca w różne barwy w dolnej części kompozycji oraz w niektórych miejscach układająca się w fakturę za pomocą impastów daje możliwość ciekawych efektów na płaszczyźnie obrazu.
Olej, płótno; 45,3 x 49,6 cm
Sygnowany p. d.: nieczytelnie E[... ] K[... ]
Na podstawie budowy krajobrazu istnieje duże prawdopodobieństwo,że jest to pejzaż z Prowansji, na co wskazuje charakterystyczny zarys kształtu wzgórza na horyzoncie. Sposób malowania pozwala na datowanie obrazu w granicach końca lat 50-tych, początku 60-tych XX wieku. Płasko nakładana farba za pomocą szpachli w partiach nieba, miękko rozprowadzana, płynnie przechodząca w różne barwy w dolnej części kompozycji oraz w niektórych miejscach układająca się w fakturę za pomocą impastów daje możliwość ciekawych efektów na płaszczyźnie obrazu.