Studiowała w Akademii Sztuk Plastycznych w Warszawie, kończąc dyplomem w roku 1953 Wydział Konserwacji Zabytków u prof. Marconiego. W tej dziedzinie zresztą aktywnie udzielała się restaurując malowidła ścienne w Zamku Lubelskim, Tumie pod Łęczycą, Szydłowcu, Krzeszowie, drewniane stropy kamienic Starego Miasta w Warszawie, Pałacu w Wilanowie oraz Łazienkach. Niezależnie od pracy zawodowej zajmowała się rysunkiem, grafiką i malarstwem. Tworząc dla własnej przyjemności, nawiązywała do nastroju secesyjnej symboliki i dekoracyjności. Prace Wiesławy Kwiatkowskiej znajdują się w zbiorach państwowych i prywatnych w kraju i za granicą. W 1978 w Muzeum Secesji w Płocku odbyła się wystawa malarstwa i rysunku, pt. "Reminiscencje Secesji", na której pokazane były rysunki powstałe około 1950, wykonane tuszem i temperą związane z powieścią Stanisława Lema, szkice do teatru oraz prace malarskie jako ilustracje do poezji.
Olej, płótno; oprawa autorska; 70 x 60 cm ( z ramą)
Sygnowany p.d.: Sława Kwiatkowska 1980; sygnowany i opisany na odwrocie
Studiowała w Akademii Sztuk Plastycznych w Warszawie, kończąc dyplomem w roku 1953 Wydział Konserwacji Zabytków u prof. Marconiego. W tej dziedzinie zresztą aktywnie udzielała się restaurując malowidła ścienne w Zamku Lubelskim, Tumie pod Łęczycą, Szydłowcu, Krzeszowie, drewniane stropy kamienic Starego Miasta w Warszawie, Pałacu w Wilanowie oraz Łazienkach. Niezależnie od pracy zawodowej zajmowała się rysunkiem, grafiką i malarstwem. Tworząc dla własnej przyjemności, nawiązywała do nastroju secesyjnej symboliki i dekoracyjności. Prace Wiesławy Kwiatkowskiej znajdują się w zbiorach państwowych i prywatnych w kraju i za granicą. W 1978 w Muzeum Secesji w Płocku odbyła się wystawa malarstwa i rysunku, pt. "Reminiscencje Secesji", na której pokazane były rysunki powstałe około 1950, wykonane tuszem i temperą związane z powieścią Stanisława Lema, szkice do teatru oraz prace malarskie jako ilustracje do poezji.