Z wykształcenia grafik. Uprawia zarówno grafikę projektową (plakaty, projekty wystawiennicze) jak i warsztatową, malarstwo sztalugowe i ścienne, rze¼bę i projektowanie architektoniczne. W latach 1951-56 studiował na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP u profesorów Eugeniusza Arcta, Wojciecha Fangora i Henryka Tomaszewskiego. W 1964 wyjechał na stypendium do Paryża, gdzie przebywał do roku 1968. W 1968 roku przeniósł się do Nowego Jorku, następnie mieszkał w Los Angeles, ostatecznie osiadł w Denver (Colorado). Wykonał m.in. plafon w sali teatralnej Domu Kultury w Oświęcimiu (1958-1961), kompozycje ścienne dla Ministerstwa Przemysłu Lekkiego w Warszawie (1959), Banku PKO w Łodzi (1963), rze¼by plenerowe w Marsylii (1967-1968), kompozycję plastyczną przed Muzeum sztuki Nowoczesnej w Houston (1975). Od roku 1973 Kaczanowski pracuje nad rze¼bami z metalowej płyty, używając środków wybuchowych, współpracuje z naukowcami z Ośrodka Naukowego w Los Alamos. Oprócz malarstwa projektuje dekoracje dla baletu i teatrów, plakaty dla festiwali filmowych i muzycznych w Stanach Zjednoczonych. W maju 2004 roku w Łazienkach odbyła się jego indywidualna wystawa, na której pokazał 48 obrazów. Prezentowany obraz utrzymany jest w charakterystycznych dla początku lat 70-tych brązach i żółciach. Obraz prezentuje figurację wywodzącą się z twórczości artysty z lat 60-tych.
Technika własna;
36 x 27 cm
Sygnowany l. d.: Witold-K
Na odwrocie okrągła nalepka wypełniona czarnym cienkopisem: Sotheby`s | LOT No | P-71 - 1031
Z wykształcenia grafik. Uprawia zarówno grafikę projektową (plakaty, projekty wystawiennicze) jak i warsztatową, malarstwo sztalugowe i ścienne, rze¼bę i projektowanie architektoniczne. W latach 1951-56 studiował na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP u profesorów Eugeniusza Arcta, Wojciecha Fangora i Henryka Tomaszewskiego. W 1964 wyjechał na stypendium do Paryża, gdzie przebywał do roku 1968. W 1968 roku przeniósł się do Nowego Jorku, następnie mieszkał w Los Angeles, ostatecznie osiadł w Denver (Colorado). Wykonał m.in. plafon w sali teatralnej Domu Kultury w Oświęcimiu (1958-1961), kompozycje ścienne dla Ministerstwa Przemysłu Lekkiego w Warszawie (1959), Banku PKO w Łodzi (1963), rze¼by plenerowe w Marsylii (1967-1968), kompozycję plastyczną przed Muzeum sztuki Nowoczesnej w Houston (1975). Od roku 1973 Kaczanowski pracuje nad rze¼bami z metalowej płyty, używając środków wybuchowych, współpracuje z naukowcami z Ośrodka Naukowego w Los Alamos. Oprócz malarstwa projektuje dekoracje dla baletu i teatrów, plakaty dla festiwali filmowych i muzycznych w Stanach Zjednoczonych. W maju 2004 roku w Łazienkach odbyła się jego indywidualna wystawa, na której pokazał 48 obrazów. Prezentowany obraz utrzymany jest w charakterystycznych dla początku lat 70-tych brązach i żółciach. Obraz prezentuje figurację wywodzącą się z twórczości artysty z lat 60-tych.