To symulacja, która została przygotowana na potrzeby powstania obiektu i dvd pod tytułem Cement. Premiera tego obiektu odbyła się na wystawie indywidualnej pod tytułem Skrzyżowania przeciwko rondom. Leszek Knaflewski


Urodzony w 1960 roku w Poznaniu. Ukończył poznańską PWSSP w Poznaniu na Wydziale Malarstwa. Jest profesorem na Wydziale Komunikacji Multimedialnej (kierunek Intermedia) Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu oraz na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Zielonogórskiego. Artysta sztuk wizualnych. Współtworzył poznańską grupę artystyczną "Koło Klipsa", działającą w latach 1983 - 1990. W okresie współpracy z Koło Klipsa Knaflewski chętnie wykorzystywał przedmioty codziennego użytku i umieszczał je w nowym kontekście. Połączenie elementów natury (torfu, wody, kamieni) i wykonanych przez człowieka dawały efekt baśniowości, nierealności i niosły ze sobą silny ładunek emocjonalny i symboliczny. W późniejszym okresie artysta wiele uwagi poświęca edukacyjnemu aspektowi swojej twórczości. Chętnie współpracuje z młodymi artystami, bierze udział w wielu artystycznych wydarzeniach i festiwalach.

43
Leszek KNAFLEWSKI (1960-2014)

ON!, 2008

wydruk/długopis/marker, 27,5x18,5 cm


Estymacja: 1200 - 1600 zł

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

To symulacja, która została przygotowana na potrzeby powstania obiektu i dvd pod tytułem Cement. Premiera tego obiektu odbyła się na wystawie indywidualnej pod tytułem Skrzyżowania przeciwko rondom. Leszek Knaflewski


Urodzony w 1960 roku w Poznaniu. Ukończył poznańską PWSSP w Poznaniu na Wydziale Malarstwa. Jest profesorem na Wydziale Komunikacji Multimedialnej (kierunek Intermedia) Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu oraz na Wydziale Artystycznym Uniwersytetu Zielonogórskiego. Artysta sztuk wizualnych. Współtworzył poznańską grupę artystyczną "Koło Klipsa", działającą w latach 1983 - 1990. W okresie współpracy z Koło Klipsa Knaflewski chętnie wykorzystywał przedmioty codziennego użytku i umieszczał je w nowym kontekście. Połączenie elementów natury (torfu, wody, kamieni) i wykonanych przez człowieka dawały efekt baśniowości, nierealności i niosły ze sobą silny ładunek emocjonalny i symboliczny. W późniejszym okresie artysta wiele uwagi poświęca edukacyjnemu aspektowi swojej twórczości. Chętnie współpracuje z młodymi artystami, bierze udział w wielu artystycznych wydarzeniach i festiwalach.