Ochłapy - projekt odnoszący się do wartości obrazu w dzisiejszych czasach, w szczególności obrazu istniejącego w masowym obiegu, obrazu w postaci widzialnej rzeczy atakującej nas zewsząd. Fotografie odwołują się bezpośrednio do słownikowej definicji ochłapu, zachowując przy tym aspekt metaforyczny, będący swego rodzaju komentarzem do kondycji i wartości reprezentowanych przez współczesne wykorzystanie form wizualnych przekazu. Jest próbą ukazania jak łatwo odpowiednie narzędzia promocji i kreacja profesjonalizmu, będące jedynie otoczką idei, wartości i przekazu, potrafią skłonić nas do konsumpcji. Nie ważne już co, ale jak i gdzie.

Łukasz Ułanowski (1991)
Absolwent Technikum Fototechnicznego w Zespole Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza w Bydgoszczy, absolwent Kulturoznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy ze specjalizacją Fotografia i techniki multimedialne. Koordynator kreatywnej przestrzeni fotograficznej w Muzeum Fotografii w Bydgoszczy. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu fotograficznego: Photo Grants Challenge. ``Sztuka Wolności``, organizowanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - 19.02.2015. Laureat projektu DEBUTS (edycja 2015) organizowanego przez doc! Photomagazine (publikacja prac w książce fotograficznej oraz grupowa wystawa podczas 14-stej edycji Międzynarodowego Festiwalu Fotografii w Łodzi - Fotofestiwal Łódź) - 28.05.2015 - 14.06.2015

21
Łukasz UŁANOWSKI (ur. 1991)

Ochłap 10

2015
wydruk pigmentowy, Hahnemühle Photo Rag Baryta, 30 x 45 cm (w świetle passe-partout),
sygn., dat. i opis na odwrocie,
nakład: 2/7.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Ochłapy - projekt odnoszący się do wartości obrazu w dzisiejszych czasach, w szczególności obrazu istniejącego w masowym obiegu, obrazu w postaci widzialnej rzeczy atakującej nas zewsząd. Fotografie odwołują się bezpośrednio do słownikowej definicji ochłapu, zachowując przy tym aspekt metaforyczny, będący swego rodzaju komentarzem do kondycji i wartości reprezentowanych przez współczesne wykorzystanie form wizualnych przekazu. Jest próbą ukazania jak łatwo odpowiednie narzędzia promocji i kreacja profesjonalizmu, będące jedynie otoczką idei, wartości i przekazu, potrafią skłonić nas do konsumpcji. Nie ważne już co, ale jak i gdzie.

Łukasz Ułanowski (1991)
Absolwent Technikum Fototechnicznego w Zespole Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza w Bydgoszczy, absolwent Kulturoznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy ze specjalizacją Fotografia i techniki multimedialne. Koordynator kreatywnej przestrzeni fotograficznej w Muzeum Fotografii w Bydgoszczy. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu fotograficznego: Photo Grants Challenge. ``Sztuka Wolności``, organizowanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - 19.02.2015. Laureat projektu DEBUTS (edycja 2015) organizowanego przez doc! Photomagazine (publikacja prac w książce fotograficznej oraz grupowa wystawa podczas 14-stej edycji Międzynarodowego Festiwalu Fotografii w Łodzi - Fotofestiwal Łódź) - 28.05.2015 - 14.06.2015