ALEKSANDRA RUDZKA-MIAZGA zajmuje się malarstwem, rysunkiem, grafiką, często łącząc te techniki, a także fotografią. W latach 1991-1996 studiowała geologię na AGH, a potem na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom z aneksem rysunkowym uzyskała z oceną celującą w 2011 roku. Malarstwo studiowała w pracowniach prof. Leszka Misiaka, prof. Teresy Kotkowskiej-Rzepeckiej, natomiast rysunek w pracowni prof. Grzegorza Bieniasa. W 2005 roku ukończyła dwuletnie Studium Aranżacji Wnętrz przy ŚOK w Krakowie, uzyskując dylom z wyróżnieniem i od tamtego czasu pracuje również jako projektant wnętrz i mebli. Jej twórczość wynika z refleksji, z tego, co codzienne (sceny figuracyjne, przedstawiające) i uniwersalne (formy zmierzające ku abstrakcji). Istotnym zawsze jest człowiek i jego relacje z rzeczywistością. To, co powstaje, jest odbiciem, „powidokiem” rzeczywistości realnej, przetworzonej w warstwie wyobrażeniowej, jak i aktem medytacji.

08
Aleksandra RUDZKA-MIAZGA (ur. 1972, Kraków)

Obraz należy do cyklu prac górskich, 2017/2018

technika mieszana akryl, tusz na płótnie, 100 x 70 cm

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

ALEKSANDRA RUDZKA-MIAZGA zajmuje się malarstwem, rysunkiem, grafiką, często łącząc te techniki, a także fotografią. W latach 1991-1996 studiowała geologię na AGH, a potem na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom z aneksem rysunkowym uzyskała z oceną celującą w 2011 roku. Malarstwo studiowała w pracowniach prof. Leszka Misiaka, prof. Teresy Kotkowskiej-Rzepeckiej, natomiast rysunek w pracowni prof. Grzegorza Bieniasa. W 2005 roku ukończyła dwuletnie Studium Aranżacji Wnętrz przy ŚOK w Krakowie, uzyskując dylom z wyróżnieniem i od tamtego czasu pracuje również jako projektant wnętrz i mebli. Jej twórczość wynika z refleksji, z tego, co codzienne (sceny figuracyjne, przedstawiające) i uniwersalne (formy zmierzające ku abstrakcji). Istotnym zawsze jest człowiek i jego relacje z rzeczywistością. To, co powstaje, jest odbiciem, „powidokiem” rzeczywistości realnej, przetworzonej w warstwie wyobrażeniowej, jak i aktem medytacji.