Kształcił się u Wojciecha Gersona, a następnie w warszawskiej Klasie Rysunkowej, krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych (1896-1900) oraz w szkole S. Grocholskiego w Monachium. Po studiach przebywał we Włoszech, a w 1904 roku osiadł w Warszawie. Był artystą wszech-stronnym; projektował mozaiki i witraże, ilustrował książki i czasopisma. W jego malarstwie dominuje tematyka pejzażowa, a przede wszystkim sceny o charakterze literacko-fantastycznym. Artysta w okresie dwudziestolecia międzywojennego zdobył sobie sporą popularność. Uznawany był, obok E. Okunia, K. Stabrowskiego i B. Biegasa, za reprezentanta symbolizmu i secesji warszawskiej. Obecnie jego obrazy znajdują się w zbiorach m.in. Muzeum Narodowego w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Biblioteki Narodowej.
Akwarela, papier;
21 x 33 cm w świetle passe-partout
Sygnowany l.d.: AGR 50
Kształcił się u Wojciecha Gersona, a następnie w warszawskiej Klasie Rysunkowej, krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych (1896-1900) oraz w szkole S. Grocholskiego w Monachium. Po studiach przebywał we Włoszech, a w 1904 roku osiadł w Warszawie. Był artystą wszech-stronnym; projektował mozaiki i witraże, ilustrował książki i czasopisma. W jego malarstwie dominuje tematyka pejzażowa, a przede wszystkim sceny o charakterze literacko-fantastycznym. Artysta w okresie dwudziestolecia międzywojennego zdobył sobie sporą popularność. Uznawany był, obok E. Okunia, K. Stabrowskiego i B. Biegasa, za reprezentanta symbolizmu i secesji warszawskiej. Obecnie jego obrazy znajdują się w zbiorach m.in. Muzeum Narodowego w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Biblioteki Narodowej.