Siedząca na skale naga postać z przepaską we włosach, w spływającym z ramion fałdzistym płaszczu, grająca na podwójnym flecie - aulosie. Przed nią mała figurka zasłuchanego skrzydlatego Amora, z łukiem w prawej ręce. Sygn. na wydłużonej podstawie: „G. Obiols”; po przeciwnej stronie: kolista pieczęć gwarancyjna odlewni: „SOCIÉTÉ DES BRONZES DE PARIS”. Całość na prostokątnej plincie o ściętych narożach - z różowo-białego marmuru.
Rzeźbiarz pochodzenia hiszpańskiego, działający w Paryżu na przełomie XIX i XX w.
brąz - srebrzony, patynowany; marmur; wys. 48 cm; szer. 63 cm; głęb. 22 cm.
Francja, Paryż, ok. 1900.
Siedząca na skale naga postać z przepaską we włosach, w spływającym z ramion fałdzistym płaszczu, grająca na podwójnym flecie - aulosie. Przed nią mała figurka zasłuchanego skrzydlatego Amora, z łukiem w prawej ręce. Sygn. na wydłużonej podstawie: „G. Obiols”; po przeciwnej stronie: kolista pieczęć gwarancyjna odlewni: „SOCIÉTÉ DES BRONZES DE PARIS”. Całość na prostokątnej plincie o ściętych narożach - z różowo-białego marmuru.
Rzeźbiarz pochodzenia hiszpańskiego, działający w Paryżu na przełomie XIX i XX w.