Pochodzi z Podlasia, aktualnie mieszka w Warszawie. Ukończyła tkaninę artystyczną w Liceum Plastycznym w Supraślu (2011) oraz Malarstwo w Instytucie Sztuk Pięknych UMCS w Lublinie (2017). Jest przedstawicielką mniejszości białoruskiej w Polsce, napisała dwa tomy poezji w języku białoruskim. Brała udział w uznanej na świecie wystawie zbiorowej "Świat nie wierzy łzom" w Galerii Arsenał w Białymstoku (2022), prowadziła tam autorskie warsztaty z projektowania kapy podlaskiej, a później analogiczne z białoruskiego ręcznika obrzędowego w Świetlicy Krytyki Politycznej w Warszawie. W 2023 roku miała wystawę indywidualną pt. "Białoruski korzeń" w Rotacyjnym Domu Kultury Śródmieście, w poprzednim wystawiała zestaw 40 obrazów - ornamentów projektowanych z użyciem sztucznej inteligencji, wspólnych dla Białorusi i Ukrainy. W swoim malarstwie naśladuje tkactwo Podlasia i Białorusi, zwłaszcza tradycyjną technikę perebory.
Enkaustyka, szlagmetal, płótno, 60 x 90 cm,
sygnowany na odwrocie
Pochodzi z Podlasia, aktualnie mieszka w Warszawie. Ukończyła tkaninę artystyczną w Liceum Plastycznym w Supraślu (2011) oraz Malarstwo w Instytucie Sztuk Pięknych UMCS w Lublinie (2017). Jest przedstawicielką mniejszości białoruskiej w Polsce, napisała dwa tomy poezji w języku białoruskim. Brała udział w uznanej na świecie wystawie zbiorowej "Świat nie wierzy łzom" w Galerii Arsenał w Białymstoku (2022), prowadziła tam autorskie warsztaty z projektowania kapy podlaskiej, a później analogiczne z białoruskiego ręcznika obrzędowego w Świetlicy Krytyki Politycznej w Warszawie. W 2023 roku miała wystawę indywidualną pt. "Białoruski korzeń" w Rotacyjnym Domu Kultury Śródmieście, w poprzednim wystawiała zestaw 40 obrazów - ornamentów projektowanych z użyciem sztucznej inteligencji, wspólnych dla Białorusi i Ukrainy. W swoim malarstwie naśladuje tkactwo Podlasia i Białorusi, zwłaszcza tradycyjną technikę perebory.