Urodził się w 1981 roku w Bydgoszczy. Studiował na Wydziale Malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w pracowni prof. Grzegorza Bednarskiego.
Zrealizował między innymi Mural poświęcony Marianowi Rejewskiemu w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 10, mural upamiętniający Józefa Święcickiego przy ul. Cieszkowskiego oraz Mural przy ul. 20 stycznia odwołujący się do średniowiecznej muzyki sakralnej.
Poza działaniami z zakresu malarstwa ściennego tworzy również malarstwo sztalugowe.
Są to dwa przeciwstawne a zarazem uzupełniające się cykle malarskie realizowane głównie w technice akrylu. Jednym z nich jest cykl "Martwa natura z obrazem". Jest to seria małych obrazów malowanych spontanicznie z natury z pojawiającą się reprodukcją dzieła sztuki „przetworzonego” - w formie biletu do muzeum lub ilustracji w książce oraz dopełniających go przedmiotów.
Drugim i jednocześnie głównym cyklem są "Metamorfozy wg. Owidiusza". Przede wszystkim interpretacja tematu Perseusz i Andromeda. Obrazy głównie wielkoformatowe, figuratywne , skrupulatnie planowane za pomocą szkiców oraz cyfrowych kolarzy. Realizowane bez pośpiechu na przestrzeni lat, dopracowywane , wręcz sterylne.

31
Julian NOWICKI (ur. 1981, Bydgoszcz)

Natural sweet IV, 2019

akryl na płótnie, 40 x 50 cm,
sygn. na odwrociu

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Urodził się w 1981 roku w Bydgoszczy. Studiował na Wydziale Malarstwa w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w pracowni prof. Grzegorza Bednarskiego.
Zrealizował między innymi Mural poświęcony Marianowi Rejewskiemu w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 10, mural upamiętniający Józefa Święcickiego przy ul. Cieszkowskiego oraz Mural przy ul. 20 stycznia odwołujący się do średniowiecznej muzyki sakralnej.
Poza działaniami z zakresu malarstwa ściennego tworzy również malarstwo sztalugowe.
Są to dwa przeciwstawne a zarazem uzupełniające się cykle malarskie realizowane głównie w technice akrylu. Jednym z nich jest cykl "Martwa natura z obrazem". Jest to seria małych obrazów malowanych spontanicznie z natury z pojawiającą się reprodukcją dzieła sztuki „przetworzonego” - w formie biletu do muzeum lub ilustracji w książce oraz dopełniających go przedmiotów.
Drugim i jednocześnie głównym cyklem są "Metamorfozy wg. Owidiusza". Przede wszystkim interpretacja tematu Perseusz i Andromeda. Obrazy głównie wielkoformatowe, figuratywne , skrupulatnie planowane za pomocą szkiców oraz cyfrowych kolarzy. Realizowane bez pośpiechu na przestrzeni lat, dopracowywane , wręcz sterylne.