Rze¼biarka związana z Warszawą. Studiowała na warszawskiej ASP w pracowni Mariana Wnuka. Dyplom obroniła w roku 1960. Oprócz rze¼by zajmuje się też grafiką książkową; jest m.in. autorką ilustracji do książki Michaliny Wisłockiej p.t.: Sztuka Kochania (Iskry, 1978). Współpracowała m.in. z wydawnictwami PIW i Czytelnik. Swoje prace pokazywała na licznych wystawach indywidualnych (Monotypie, BWA, Koszalin, 1969; Rysunek, Gwasz, Galeria DAP, Warszawa, 1981; Monotypia, Galeria Praska, Warszawa, 1988) oraz zbiorowych (Ilustracja Książki Polskiej, Dania, Szwecja, Norwegia, 1984; Ars Erotic, Erotic Art Gallery, Monachium, 1984; Erotyka w sztuce współczesnej, Ośrodek Kultury Polskiej, Sztokholm, 1986; Grafiki, Kraków, 1997; Biennale Grafiki, Sapporo, 2000).
Linoryt; 41 x 28,3 cm w świetle passe-partout
Sygnowany flamastrem p.d.: Bożena Bratkowska 77
Rze¼biarka związana z Warszawą. Studiowała na warszawskiej ASP w pracowni Mariana Wnuka. Dyplom obroniła w roku 1960. Oprócz rze¼by zajmuje się też grafiką książkową; jest m.in. autorką ilustracji do książki Michaliny Wisłockiej p.t.: Sztuka Kochania (Iskry, 1978). Współpracowała m.in. z wydawnictwami PIW i Czytelnik. Swoje prace pokazywała na licznych wystawach indywidualnych (Monotypie, BWA, Koszalin, 1969; Rysunek, Gwasz, Galeria DAP, Warszawa, 1981; Monotypia, Galeria Praska, Warszawa, 1988) oraz zbiorowych (Ilustracja Książki Polskiej, Dania, Szwecja, Norwegia, 1984; Ars Erotic, Erotic Art Gallery, Monachium, 1984; Erotyka w sztuce współczesnej, Ośrodek Kultury Polskiej, Sztokholm, 1986; Grafiki, Kraków, 1997; Biennale Grafiki, Sapporo, 2000).