W moim przypadku wygląda to tak: kończę pełnometrażowy film ze scenami, w których pokazuje miedzy innymi symulacje biologicznych mechanizmów, gdzie muszę używać matematycznych algorytmów, dosłownie dodawać i odejmować wektory, matryce i pola. Po kilku dniach takiej pracy czuję, że mam w głowie układ scalony zamiast mózgu. Żeby go >>rozmiękczyć<< i przywrócić do bardziej naturalnego stanu, schodzę do pracowni i maluję – Norman Leto.
olej, płótno; 115 x 145 cm;
sygn., dat. i opisany na odwrocie: MOST W / ZEMBRZYCACH / NORMAN 2029.
W moim przypadku wygląda to tak: kończę pełnometrażowy film ze scenami, w których pokazuje miedzy innymi symulacje biologicznych mechanizmów, gdzie muszę używać matematycznych algorytmów, dosłownie dodawać i odejmować wektory, matryce i pola. Po kilku dniach takiej pracy czuję, że mam w głowie układ scalony zamiast mózgu. Żeby go >>rozmiękczyć<< i przywrócić do bardziej naturalnego stanu, schodzę do pracowni i maluję – Norman Leto.