Rozmus – Esparza Natalia (ur. 1983) doktor sztuki, w poznańskim Uniwersytecie Artystycznym prowadzi autorską pracownię projektową ucząc bioniki. W roku 2019 otrzymała odznakę honorową Zasłużony dla Kultury Polskiej za wyróżniającą postawę w tworzeniu i upowszechnianiu kultury. W 2021 jeden z jej obrazów został przeniesiony na ścianę kamienicy w Poznaniu o powierzchni 100 m2. Od 2009 członkini szwedzkiego stowarzyszenia artystów Konstnärsföreningen Dymlingen, jako jedyny reprezentant z Polski. Aktualnie współpracuje z uznanymi galeriami w Polsce i na świecie. Jedyna polska malarka wśród 37 najlepiej zapowiadających się młodych artystów, zaproszona do udziału w projekcie Samsung „The Frame". Ma na koncie prawie 30 wystaw autorskich oraz wiele wystaw kolektywnych. Jej obrazy znajdują się w kolekcjach autorskich większości miast europejskich oraz w USA, Australii, Japonii i Hongkongu, a także w państwowych kolekcjach instytucji kulturalnych Landstinget Jönköping oraz Kultur Jönköping Kommun w Szwecji.

061
Natalia ROZMUS-ESPARZA (ur. 1983)

Mirror, 2022

technika własna/ collage, 70 x 50 cm, sygn.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Rozmus – Esparza Natalia (ur. 1983) doktor sztuki, w poznańskim Uniwersytecie Artystycznym prowadzi autorską pracownię projektową ucząc bioniki. W roku 2019 otrzymała odznakę honorową Zasłużony dla Kultury Polskiej za wyróżniającą postawę w tworzeniu i upowszechnianiu kultury. W 2021 jeden z jej obrazów został przeniesiony na ścianę kamienicy w Poznaniu o powierzchni 100 m2. Od 2009 członkini szwedzkiego stowarzyszenia artystów Konstnärsföreningen Dymlingen, jako jedyny reprezentant z Polski. Aktualnie współpracuje z uznanymi galeriami w Polsce i na świecie. Jedyna polska malarka wśród 37 najlepiej zapowiadających się młodych artystów, zaproszona do udziału w projekcie Samsung „The Frame". Ma na koncie prawie 30 wystaw autorskich oraz wiele wystaw kolektywnych. Jej obrazy znajdują się w kolekcjach autorskich większości miast europejskich oraz w USA, Australii, Japonii i Hongkongu, a także w państwowych kolekcjach instytucji kulturalnych Landstinget Jönköping oraz Kultur Jönköping Kommun w Szwecji.