Studia artystyczne odbyła w Wolnej Akademii Sztuk Pięknych we Lwowie (1919-1922). Wykształcenie, w zakresie rysunku, uzupełniała w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, pod kierunkiem W. Jarockiego oraz I. Pieńkowskiego. W 1925 r. udała się na dalsze studia do Paryża, gdzie została uczennicą F. Légera i A. Ozenfanta. Po powrocie do kraju była współzałożycielką Zrzeszenia Artystów Plastyków `Artes`; uczestniczyła w jego wystawach we Lwowie, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Tarnopolu i Stanisławowie. W okresie paryskim tworzyła syntetyczne kompozycje. Posługiwała się techniką kolażu, łącząc wycinki zdjęć z fragmentami reprodukcji malarskich i kawałkami barwionego papieru. W okresie przynależności do `Artesu` malowała pejzaże i sceny rodzajowe nawiązujące do sztuki naiwnej.
Olej na płótnie
33 x 39,5 cm
Sygnowany p.d. - "sielska / 1935"
Na odwrocie numer "95." i "277"
Studia artystyczne odbyła w Wolnej Akademii Sztuk Pięknych we Lwowie (1919-1922). Wykształcenie, w zakresie rysunku, uzupełniała w krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, pod kierunkiem W. Jarockiego oraz I. Pieńkowskiego. W 1925 r. udała się na dalsze studia do Paryża, gdzie została uczennicą F. Légera i A. Ozenfanta. Po powrocie do kraju była współzałożycielką Zrzeszenia Artystów Plastyków `Artes`; uczestniczyła w jego wystawach we Lwowie, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Tarnopolu i Stanisławowie. W okresie paryskim tworzyła syntetyczne kompozycje. Posługiwała się techniką kolażu, łącząc wycinki zdjęć z fragmentami reprodukcji malarskich i kawałkami barwionego papieru. W okresie przynależności do `Artesu` malowała pejzaże i sceny rodzajowe nawiązujące do sztuki naiwnej.