Należy do najwybitniejszych współczesnych rysowników komiksu. Dla wielbicieli gier fantasy znany jako projektant wizerunku Wiedźmina Geralta. Kolejna z zaprojektowanych przez niego postaci - jakże odmienna - to Wokulski dla Centrum Nauki Kopernik. Zresztą Trust (znany pod takim właśnie pseudonimem) swoją twórczość traktuje wielopoziomowo. Jest wszechstronny. Oprócz komiksu zajmuje go reklama, ilustracja, czy malarstwo. Absolwent Wydziału Grafiki Łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Laureat Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi w 1993 roku. Członek Stowarzyszenia Twórców "Contur". Uczestniczył w ponad stu wystawach (m.in. we Frankfurcie, Paryżu, Angouleme - europejskiej stolicy komiksu). W jego pracach, gdzie dominuje czerń i biel, mamy do czynienia z silnym nawiązaniem do mitologii. Nie tylko starych, dawno wymarłych cywilizacji i ich kultów. Widzimy bowiem jak Truściński konstruuje swoje światy używając także ikon współczesności. Buduje je z ich całą historią jakby sam był Stwórcą. Chce wyznaczyć im początek, ale nie zapomina, że wszystko też ma swój kres. I myślenie o tym inspiruje go najbardziej.
projekt plakatu
tusz, papier, 42 x 30 cm; sygn. w środku: TRUST, na odwrocie: FESTIWAL KOMIKSU W ŁODZI
Projekt słynnego plakatu XVI Międzynarodowego Festiwalu Komiksu w Łodzi
Należy do najwybitniejszych współczesnych rysowników komiksu. Dla wielbicieli gier fantasy znany jako projektant wizerunku Wiedźmina Geralta. Kolejna z zaprojektowanych przez niego postaci - jakże odmienna - to Wokulski dla Centrum Nauki Kopernik. Zresztą Trust (znany pod takim właśnie pseudonimem) swoją twórczość traktuje wielopoziomowo. Jest wszechstronny. Oprócz komiksu zajmuje go reklama, ilustracja, czy malarstwo. Absolwent Wydziału Grafiki Łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Laureat Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi w 1993 roku. Członek Stowarzyszenia Twórców "Contur". Uczestniczył w ponad stu wystawach (m.in. we Frankfurcie, Paryżu, Angouleme - europejskiej stolicy komiksu). W jego pracach, gdzie dominuje czerń i biel, mamy do czynienia z silnym nawiązaniem do mitologii. Nie tylko starych, dawno wymarłych cywilizacji i ich kultów. Widzimy bowiem jak Truściński konstruuje swoje światy używając także ikon współczesności. Buduje je z ich całą historią jakby sam był Stwórcą. Chce wyznaczyć im początek, ale nie zapomina, że wszystko też ma swój kres. I myślenie o tym inspiruje go najbardziej.